Jeg har fået 2 skønne mail

Jo, men Billund er Jylland -høhø

skal jeg nu tage hensyn til hvem der har tid til at følge med…

[/quote:e3i62qyj]

Prøv lige at lægge mærke til smileyen for enden af den linie Hanne :)[/quote:e3i62qyj]

det så jeg ikke, hvis nu mit indlæg blev læst igennem, så ville man kunne se jeg har haft en hård dag… og blev så glad da jeg fik den mail…

men, men sorry… jeg kan forstå det…[/quote:e3i62qyj]

Jeg er ked af at du har haft en dårlig dag, og endnu mere ked af det hvis jeg har gjort den værre -bleg -sorry

Men er rigtig glad for at du godt kan forstå det -kramer

Åh Annie… sorry læste forkert… G Læste det som at Kolding var den sidste i jylland i år, men det jo ikke det du skriver G

[/quote:q2jz88lw]

Prøv lige at lægge mærke til smileyen for enden af den linie Hanne :)[/quote:q2jz88lw]

det så jeg ikke, hvis nu mit indlæg blev læst igennem, så ville man kunne se jeg har haft en hård dag… og blev så glad da jeg fik den mail…

men, men sorry… jeg kan forstå det…[/quote:q2jz88lw]

Jeg er ked af at du har haft en dårlig dag, og endnu mere ked af det hvis jeg har gjort den værre -bleg -sorry

Men er rigtig glad for at du godt kan forstå det -kramer[/quote:q2jz88lw]

Jeg har skam ikke haft en dårlig dag, men en hård dag…

et kram til dig…

-thumbs -høhø

Ska jeg drille jer lidt mere nu? -engel -engel -engel -engel -engel

Jeg ved godt hvilken tortietøzzzzz Hanne P skal ha nu, for hun har lige fortalt mig det i en PB og fyjjjjjjj - godt valg. Av av av, det bliver hot!

Nu må jeg heller vise hende frem

Jaaaaaaaaaaaa [bigloony]

[/quote:1f9ldhqh]

Prøv lige at lægge mærke til smileyen for enden af den linie Hanne :)[/quote:1f9ldhqh]

men, men sorry… jeg kan forstå det…[/quote:1f9ldhqh]

Men er rigtig glad for at du godt kan forstå det -kramer[/quote:1f9ldhqh]

et kram til dig…[/quote:1f9ldhqh]

Jeg håber det hårde er overtået for nu.

Her er min smukke tortie pige…

jeg er bare så glad for, at hun må bo her hos mig… og hold da op hvor jeg glæder mig til hun kommer…
hun skal kysses og møsses… på hendes skønne mave

Der var ørerne! -thumbs

ÅH hun er skøn, jeg er vildt misundelig! -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

[/quote:2r51bsxu]

Prøv lige at lægge mærke til smileyen for enden af den linie Hanne :)[/quote:2r51bsxu]

men, men sorry… jeg kan forstå det…[/quote:2r51bsxu]

Men er rigtig glad for at du godt kan forstå det -kramer[/quote:2r51bsxu]

et kram til dig…[/quote:2r51bsxu]

Jeg håber det hårde er overtået for nu.[/quote:2r51bsxu]

Det er det, jeg har været ved min dyrlæge hele dagen og fået lukket de fleste af mine skovtrolde…

Hun er bare en godte

Eiiiiiiii Hanne ,har du købt en flagermus :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hun er lidt smuk,er ikke vild med tortier -høhø -høhø

Gitte… Lidt… skal du over mine knæ… -love

-nananana

Sikke lange knæ du har fået søde -xxrotflmao

Hun ser rigtig dejlig ud Hanne. Tillykke med hende -forelsket Hvornår flytter hun ind?

Hold da fast nogle ører! -uha

Hun er godt nok smuk Hanne, jeg kan godt forstå du glæder dig -forelsket -thumbs

…for mig er det nu ok at være en hemmelighedsfuld drillepind

-nananana

…bare det ikke varer for længe [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -høhø

-forelsket hvor er hun dejlig -forelsket

Hej alle

Tillykke til de af jer der skal have tortieræserbørn :stuck_out_tongue:

Jeg kan altså ikke helt forstå at nogle bliver “kede” / “irriteret” / “stødt” (eller hvad folk nu bliver ) fordi nogle vil dele en glæde med andre uden at skulle sige hele historien :?

Jeg har tit delt en glæde eller spænding med eks. en skovkatte opdrætter der har vist billeder af en killing de ventede hjem og det uden at vide hvor den kommer fra, kan godt forstå man ikke altid vil ud med det, eller endda vil vise billeder frem men gerne fortælle, da der kan ske så enormt meget med en killing på utroligt kort tid… :S Hvad nu hvis den dør, bliver syg og derfor ikke kan indgå i avl osv osv osv… Så er det da noget trist at alle ved hvor den er fra, for hvad skal andre end køber og sælger egentlig bruge den oplysning til så længe den ikke engang er ankommet i hjemmet ?

Charlotte Oeh. har eks. lige skrevet om en sms med en nyankommet barn… skal vi så også se billeder derfra og have afvide nøjagtigt hvem forældrene er :?

Stort tillykke til de af jer der skal hav killinger og jeg kan sagtens forstå hvis I skulle lette trykket og have en lille den af sommerfuglene ud af maven… det er jo ulideligt at vente på sine kommende nullerputtere -love -love

/Charlotte