Delle er heller ikke altid enig i at jeg skal på arbejde. Det er ikke helt nemt at gå fra hende på de dage. De kære dyr. ![]()
@Osquary er du okay?
Og indendørs?
Og hvad med andre i Esbjerg?
Hvad sker der i Esbjerg?
Beredskabet beder folk blive indenfor pga skybrud. Selv Grøn Koncert er evakueret
Tak fordi du spørger! ![]()
Jeg er på arbejde, og har været i gang med at ringe til vores chauffør for at advare ham om at bilka krydset er oversvømmet. Og få havemøbler ind når der lige var ophold i regnen.
Indtil videre er min egen bil ok her på parkeringspladsen, og jeg kan tage en bagvej hjem senere, som plejer at være ok og uden oversvømmelser.
Butikken er ulideligt lummer. Men vi kan ikke have vinduer eller døre åbne af åbenlyse årsager.
Idag er det min fødselsdag og min mor har inviteret mig ud og spise frokost ![]()
Tillykke med dagen
Det var ikke min livret, men det var et sted jeg ikke havde prøvet før (Sal Sal i Fredericia), jeg valgte at få en pitakebab ![]()
Behandler: 20250725_131317.jpg…
Maden smagte rigtig dejligt ![]()
Bagefter tog vi ned i Ungdomshuset hvor der var et loppemarked (med næsten ingen boder eller gæster, da der ikke er blevet reklameret ordenligt for det), hvor min datter har en bod idag, hvor pengene går til hendes rotter ![]()
Min mor købte nogle serveringsfad og jeg købte nogle Minecraft-guide bøger ![]()
Nu er jeg så hjemme og venter på min datter er færdig med loppemarked, så kommer hende og hendes far lige forbi med en gave til mig, og måske også en souvenir fra da de var i England i sidste uge ![]()
Tillykke med fødselsdagen!
![]()
Stort tillykke med fødselsdagen ![]()
Det lyder som du har haft en god dag , ![]()
Her ligger jeg
Og det er udsigten
Ja jeg ligge her
Først med benene oppe
Så to små øvelser bare lige 2 min
De hjælpe tro jeg
Bare lige lidt, så istedet for 5 cm tilbage skridt er der kun 4, 99 cm
Nu bliver det prøvet 14 dage - 3 uger
Bare hun ikke skvatter ned
Taak. En af yndlingsgaverne er en dansende Groot med alt muligt tilbehør
Fik den af Katja og Julius ![]()
Fik også en pastaske af dem…
Begge dele var på min ønskesky
Meeeeen jeg blev næsten lovet en souvenir fra Englang og det havde de ikke købt ![]()
Min mor havde en stegepande med der kan tåle opvaskemaskine, min gamle stegnepande trænger til udskiftning.
Og så havde hun da hun var i Spanien købt en krukke i keramik til køkkenredskaber, hvor der i bunden er en “si” så fx ting af træ ikke bliver snasket hvis de bliver stilt lidt våde deri…
Imorgen får jeg lidt flere gaver, da jeg skal til fødselsdag hos min storebror (jep han har fødselsdag dagen efter mig :D), og jeg ved han har 3D printet nogle ting til mig…
Min far har endnu ikke ringet idag, men tænker hans meget glemsomme hjerne har glemt det, eller også så gemmer han lykønskningen til imorgen ![]()
Min kat er underlig!!!
Filucca fik som altid lov at slikke min tallerken efter maden, jeg fik kogt hamburgerryg med kartofler og stuvet spinat - jeg skar lidt af en skive så hun fik lidt kød…og hvad gør hun som det første, hvis du gætter på kødet så tager du fejl for stuvet spinat er åbenbart mad for katte
Er xt en rigtig feriegæst eller skal han afhentes ?
Det er cookie og han er lige hentet nu
Da de kom efter ham , spurgt de efter snoren
Snoren? Jeg var slet ikke med
De havde sat ham på snor sidste weekend
Og han var løbet med det hele
Gad vide hvor han har sat fast
Men de prøver da på og holde ham hjemme
På den ene side er jeg gal og på den anden er jeg glad
Gal over han er i snor og løber, glad for de bliver ved med og gøre noget for og holde ham hjemme
Måske du kan kombinere med kanban?
Her visualiserer man også to-dos - og man begrænser hvor mange to-do’s (work in progress) man har gang i til max 3.
Man kan lave kanban board på eks køleskab, dør, spejl - eller notesbog. hvor det passer bedst…