Juli tanker 2025

Jeg laver allerede lister til hvis jeg har mange ting jeg skal have gjort. Problemet med lister er, at de fungere ikke for mig hvis der kun er få ting på den, for så opfatter min hjerne det åbenbart ikke vigtig nok og glemmer at tjekke listen. Derfor jeg tænker at armbåndene er en bedre ide, da de er ret svære at glemme.

4 Synes om

Så står jeg op 16 min før i dag, så en kan få frisk vand

Forkælet nej

Men jeg gik tidligt i seng i aftes , så var det en held.
hun der Staldkatten mis var længe inde , nu når jeg havde fået købt en pakke med toliet papir hvor rullerne stadig rørte på sig og nej pakke var ikke pakket ud endnu

Igen en held jeg stod tidligt op i dag
For alle 16 ruller skulle rulles igen
Så nu ser alle sådan her ud

Jesp det er i småstykker på rullen

9 Synes om

En af mine veninder har forkælet mig og misserne med en masse forskellige ting :smiley:

2 Synes om

9 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Vaffels nyrer

15 Synes om

Hvor er Simba og Aslan dog heldige :blush:

1 Synes om

Der er en der tro den is maskine er kun ind købt til hende

Billedet er lidt utydelig skulle jo sige NEJ du må ikke røre bordet
Men alligevel for mig srlv kunne ikke lade være med og grine

Hun der Staldkatten mis op på bordet
Og maiv
Jeg vil blæse på du ikke er stået før op få tændt for min vand maskine jeg skal have frisk vand ind du smutter

14 Synes om

Det lyner og tordner her, så har ikke lukket misserne fra endnu selvom jeg burde sove. Dumle er ikke glad for torden viser det sig. Han er normalt ikke til at ryste, men når først han bliver bange, så er han mere bange end Delle. Hun er heller ikke glad, men tager det mere afslappet end ham. Han ligger klods op af mig og spinder lige så stille for at berolige sig selv. Og når det tordner, så er der et mærkbart dyk i spinden. Han er normalt en traktor med ordentligt lyd på, men det her er næsten uden lyd, så det er meget tydeligt anderledes. Stakkels lille dengse. Håber det hjælper, at jeg ikke er nervøs i den slags vejr og bare synes det er hyggeligt. :troste:

10 Synes om

Min far har efterhånden en alder, hvor vennerne falder fra (dør) og jeg syntes det er SÅ synd for ham…

Han er dog af den generation der (i dette tilfælde heldigvis) kommer tit på en af de lokaler kroer, hvor han har en masse venner/bekendte, men ikke nogle af dem som han i hans yngre dage tog ud og lavede ballade med :slight_smile:

I dette tilfælde er jeg glad for at han drikker, selvom det er nede på 1 dag om ugen.

Han har dog aldrig været en “dårlig” alkoholiker, han har altid overholdt aftaler, også lavet i fuldskab. Og selvom mig og min bror blev slæbt med på kro, så jeg personligt ikke det som noget dårllgt… Masser af gratis sodavand, og mønter til jukebox og/eller spillemaskiner :smiley:

7 Synes om

Det her skrev jeg I juni

Jeg er nu mere end idiot af dem(fluer) og græde færdig over det hele

Jeg kontaktet flue net
Fik tilbud på 1 dør 2 vinduer
Ja døren er meget dumt med måden det skal være på for det kan være der for varme rør

Men jeg kan ikke lige støve 19 134 kr op

6 Synes om

Nogle der vil have gratis motionscenter timer i dag og i morgen? :muhaha:, der skal cirka køres 2400 små baller ind og de 1500 mindst skal på loftes eller op af. Ekstra køleskabet er sat til og ved og blive fyldt med sodavand, juice , safte vand og vand
Alt med isterninger

Der bliver søget for pizza, grill pølse, eller sandwich eller ligende mad, til sent aftens mad

5 Synes om

10 Synes om

Har overført ca. 1/2-delen af alt hvad jeg ejer til Zooplus … men så skulle der også være mad nok til misserne, et stykke tid :flushed:

12 Synes om