Er der nogen herinde der har gummistøvler fra Ilse Jacobsen? De skriver man skal vælge en str mindre, men jeg har brede fødder, så skal jeg det eller hvordan er pasformen? Jeg gider helst ikke sende frem og tilbage, hvis jeg kan blive fri
Jeg har lavet en separat tråd til Aslan:
Nå, men det her forfærdelige uvejr vi skulle have, er der nogen, der har set noget til det? Det har muligvis regnet en lille smule her i aftes og i nat, men der er ikke kommet en dråbe i dag. Endnu. De trækker vist også i land nu. I Århus var der risiko for en 100-årshændelse med op til 80, eller var det 100, mm. Indtil nu er der kommet 18. Tsk, tsk
Her lige nord for Århus regner det pænt lige nu. For et par timer siden var det, med lidt god vilje, støvregn.
Kattene er i øvrigt gået i skjul indenfor, de skal ikke nyde noget.
Selvfølgelig putter og småsover Masso hertil formiddag, ved 2 tiden i nat, da det regnede ret kraftigt var der et eller andet uhyggeligt i vinduet, der krævede akut nus - og nej nej jeg var ikke nok, kæresten blev vækket ved at Masso satte sig ved siden af hans øre og lavede den næsten lydløse variant af hans miav indtil kæresten også vågnede
Heldigvis vil han stadig helst tilbringe dagtimernes putning tæt op ad mig i sofaen
Nope, det er heller ikke her det har gemt sig…
Er en kop espresso god?
Det kommer nok i nogen grad an på til hvad - eller hvem du spø’r…
Hvis man kan lide den
Hvis du gerne vil holde dig vågen i nat, er den uden tvivl eminent
I går morges landede bøden så i min e-boks.
Og jeg slap betydeligt billigere end jeg havde frygtet, for selvom jeg var ret sikker på, at mit speedometer stod på ca. 75 på tidspunktet for blinket, blev jeg målt til 70 med en fejlmargin på +/- 3 km/t - og der får man “the benefit of the doubt”, så jeg landede på 67 km/t og en bøde på 1.200.
Stadig sure penge, men slet ikke i nærheden af 3.500 + klip i kortet
Her på Askhøj camping er det bare almindeligt regnvejr
I Nordsjælland har der ikke været meget opholdsvejr idag - men i det mindste har det heller ikke været så voldsomt, som de først havde varslet.
Her er der kommet en lille byge og den giver lidt endnu
Jeg går ikke op i hvor meget regn der er kommet
Den blev tømt cirka kl 9 i formiddag og nu ser den sådan her ud
Mine forældre bor i det sydlige Århus, de har fået godt 32mm

Det kommer nok i nogen grad an på til hvad - eller hvem du spø’r…
![]()
Kan ikke lige se hvad jeg kan bruge sådan en kop til udover espresso og så en lille mini blomst

Hvis man kan lide den
Ja det er jo lige det

du siger noget, som vækkeur

Jeg har ikke drukket espresso, men har ikke sovet i nat … så jeg trænger til et skud
Drak en kop kaffe hos @DorteH i går eftermiddag … mon hun kom noget andet i den kop?
Du ku’ jo bare ha’ valgt vin i stedet…
Du har ret …

Kan ikke lige se hvad jeg kan bruge sådan en kop til udover espresso og så en lille mini blomst
Hvis det er selve koppen, du mener, så har du nok ret. Den kan der ikke være meget i.