Har lige snuppet 3 timer på langs …
Satte en alarm inden jeg segnede, for ikke at sove hele dagen væk …
Det var godt til dig
I morges var der et solstrejf, så jeg tog glad og frejdig batteri og hjelm under armen for at cykle på arbejde. Jeg havde kun lige sat mig i sadlen og trådt to gang i pedalerne da det gav sig til at regne. Jeg så det som et tegn, så satte cyklen på plads og tog bilen i stedet. Det er jeg fandeme glad for. For det har øst ned i byger hele dagen. Og lige nu har jeg siddet hjemme på egen parkeringsplads de sidste par minutter og ventet på at regnen stilnede lidt af inden jeg render hen til opgangen.
Ja, alt det der regn, vi blev lovet i lørdags, det kommer vist nu. Jeg ved ikke, om det har regnet hele natten, men det regnede i aftes, og det regner nu, og det ser ikke ud, som om det har tænkt sig at stoppe lige foreløbig.
Så du har købt elcykel?
Hvad endte du med at vælge?
Jeg har lånt min søsters i første omgang, for hun er sygemeldt og bruger ikke sin. Bare lige for at teste om det er noget jeg ville gide. Men kan klart mærke at jeg ikke skal have en som hendes, den har batteri over baghjulet og det kan jeg ikke så godt lide.
Ejjj, men altså … jeg var i Bauhaus i torsdags, for at bytte min tomme gaspatron fra Sodastream til en fyldt med gas … nu trængte jeg til danskvand og skal til at bytte i apparatet, bare for at opdage, de har solgt mig en tom gaspatron
Det kræver da en klage til butikken @Skattekat
Ja, selvfølgelig … bare de tror på mig
Har kvitteringen, så kører forbi dem i morgen, når jeg alligevel skal et smut til Næstved …
Du skal godt nok være gået til den for at have brugt en hel gaspatron henover weekenden, så det håber jeg da de gør.
Det tænker de nok ikke over, men jeg håber jeg får en ny - fyldt - uden bøvl
Jeg har lige modtaget min el-regning fra Norlys - og det viser sig at jeg har betalt for meget og skal have 386 kroner tilbage !!!
Det har jeg aldrig været ude for før
Det skal nu være en dårlig forretning, hvis de mistænker en kunde for snyd.
Jeg ved ikke, hvad sådan en patron koster - men vi er vel ikke oppe i tusindvis af kroner?

Jeg ved ikke, hvad sådan en patron koster
Ombytning (du afleverer en tom til dem) koster 69,- … ærgerlige penge for mig at miste.
Og nu er jeg nødt til enten at drikke øl, eller vin, indtil jeg får fat i en fyldt patron … p*s også!
Og nu kommer uventede gæster …
Hvad fanden sker der …

Jeg har lige modtaget min el-regning fra Norlys - og det viser sig at jeg har betalt for meget og skal have 386 kroner tilbage !!
Sørg nu for at invester dem meget fornuftigt

Og nu er jeg nødt til enten at drikke øl, eller vin, indtil jeg får fat i en fyldt patron … p*s også!
Stakkels dig
De har vel hørt rygter om, at der er andet end danskvand på menuen…
Disclaimer: Nej, det var ikke mig!
Er det ikke Gevalia man byder uventede gæster?
Men i Casa Skattekat er det måske øl eller vin