Julis tanker

he he velkommen til aby-verdenen :stuck_out_tongue: :engel:

[QUOTE=Coon Danica;1313896]Han render ude i kattegården og han vil ikke ind…jeg har hentet ham ind mindst 10 gange…lokker med vådfoder som han så æder…og så render han ud igen…bølle…
Jeg får jo ikke lukket et øje i nat hvis han ikke bliver inde….tænker på hvis han nu ikke kan finde ind når det er mørkt…

[/QUOTE]
Hold så op med det pylren :stuck_out_tongue: Om så han var blind ville han selv kunne finde ind igen - han kender allerede nu vejen og kan om ikke andet bruge sine knurhår og lugtesans :wink: Gå i seng, lad katten more sig :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313898]Hold så op med det pylren :stuck_out_tongue: Om så han var blind ville han selv kunne finde ind igen - han kender allerede nu vejen og kan om ikke andet bruge sine knurhår og lugtesans :wink: Gå i seng, lad katten more sig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Okay…så gør jeg det…skal tidligt op i morgen…
Og så kan han ellers bare more sig…han er ikke kommet ind endnu…men her er altså også mange insekter :høhø:

Jeg er bange for Ellie ikke er frisk. :frowning:

Hun “gemmer sig” ovenpå, og eftersom jeg er lidt bevægelseshæmmet, er det ikke meget jeg ser til hende.
Hun var nede at drikke vand i aftes, og hun var hende og sige hej. Hun virkede … bare off. :S

Giver det lige til middagstid - krydsede fingre modtages med kyshånd!

Det må vi lige se nærmere på :stuck_out_tongue: Det er jo nok noget lidt andet end markerne omkring Slangerup :wink:

[QUOTE=Tea;1313902]Jeg er bange for Ellie ikke er frisk. :frowning:

Hun “gemmer sig” ovenpå, og eftersom jeg er lidt bevægelseshæmmet, er det ikke meget jeg ser til hende.
Hun var nede at drikke vand i aftes, og hun var hende og sige hej. Hun virkede … bare off. :S

Giver det lige til middagstid - krydsede fingre modtages med kyshånd![/QUOTE]

Måske er Ellie påvirket af din situation? Især hvis hun kan lide at holde til ovenpå, hvor du stort set ikke har været i flere uger nu. Men selvfølgelig skal du holde øje med hende, og du får nogle :kryds: med også.

[QUOTE=Tea;1313902]Jeg er bange for Ellie ikke er frisk. :frowning:

Hun “gemmer sig” ovenpå, og eftersom jeg er lidt bevægelseshæmmet, er det ikke meget jeg ser til hende.
Hun var nede at drikke vand i aftes, og hun var hende og sige hej. Hun virkede … bare off. :S

Giver det lige til middagstid - krydsede fingre modtages med kyshånd![/QUOTE]

:kryds::kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Tror jeres krydsede fingre har virket! Her til formiddag har hun hilst, spist og drukket. Og hun virker LANGT mere som sig selv. :ok: Vågen og opmærksom. :slight_smile:
Jeg er dog ikke helt færdig med at være bekymret, men hun er klart i bedring.

Måske, men det er først nu - efter tre uger - hun trækker sig. Og hun plejer at være halvdelen af tiden hvor jeg er, halvdelen af tiden på den anden etage.
Og tak. :slight_smile:

Ellie-pigen har i øvrigt fødselsdag i dag. Hele 4 år! :flag:

  • Man skal heller ikke være syg på sin fødselsdag. :slight_smile:

Hun har udviklet sig fra en fræk killing

til en smuk dronning. :hjerte:

Et stort tillykke med fødselsdagen til dejlige Ellie. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Min hovedbund har kløet i flere dage nu og selv om jeg ikke ved hvordan det skulle være skét, har jeg tjekket for lus, uden at finde noget … gudskélov :yikes:
Jeg har brugt de samme hårprodukter jeg altid bruger og har ikke skæl … nogen bud?

Hvor patetisk kan det blive - jeg mener, hvem f*nden føler dog behov for at dele sine nye viskestykker med offentligheden: :ups::høhø::pote:

[QUOTE=DorteH;1313930]Hvor patetisk kan det blive - jeg mener, hvem f*nden føler dog behov for at dele sine nye viskestykker med offentligheden: :ups::høhø::pote:

[/QUOTE]
:rulleøjne::dokdok:

Admit it - misundelse er en grim ting…! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=FinnFrode;1313917]Et stort tillykke med fødselsdagen til dejlige Ellie. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

[/QUOTE]
Tusind tak. :tak:

Kr. 140,- (!) for at komme ind på markedspladsen til vikingetræffet ved Moesgaard her i weekenden!!! :yikes:

Jeg var nær dånet da jeg læste det. Vil de ikke have man bruger penge inde på markedet?

Nej åbenbart ikke. Billetten dækker også over entre til Moesgaards Museum - den weekend altså. Men hvem gider bruge et par timer på Moesgaard, når man først har trasket 1,5 km ned til markedet, gået rundt dernede i X antal timer og trasket 1,5 km tilbage til hvor man parkerede sin bil.

Og da der ikke er langt fra tanke til handling hos os, er der nu booket en tur ud og kigge på denne udsigt:

Enten er jeg meget sulten, hvilket ikke er utænkelig eftersom jeg har været oppe siden kl. 04, eller også lugter her virkelig af ovnkartofler… Altså jeg har mine vinduer stående åbne, og det kan vel godt tænkes et eller andet morgenmenneske kunne finde på at lave ovnkartofler nu, kunne det ikk? :høhø: Hmmm tror jeg vil spise mig noget morgenmad.