Julis tanker

[QUOTE=Susanne W;1314054]Sælg du bare løs - så tager vi mit i næste uge-agtigt :slight_smile: På onsdag er vi endelig så vidt at mæglers fotograf kommer, samtidig med ham der skal lave tilstandsrapport og elrapport. Havemand tilsagt på tirsdag; nyt gulv lagt i stuen, maling smurt ud over det hele efterhånden (efter så mange år fik jeg mig endelig taget sammen til at male alt det 70´er brune træværk i kælderen!!); læs efter læs med alt muligt kørt i depot i Kolding (80 km hver vej, suk!!) - og det ene hankatterum er under nedbrydning, mens han flytter på badeværelset de næste 5½ måned. Han virker heldigvis som om han er ligeglad med om han sover det ene eller det andet sted, og han er i forvejen ikke nogen strintegøj, men har dog undtagelsesvist fået en suprelorinchip. Ny dør mellem vindfang og resten af hus ankommer med fragtmand imorgen eller mandag; håber dæleme vi kan finde en tømrer der har tid at montere den!! Vi er FRA på onsdag SÅ klar - tror jeg :slight_smile: Og i mellemtiden sælger du så bare løs i din ende af landet; så er det min tur bagefter :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Du får lige nærmest samme spørgsmål… Hvor gør I af alle kattene mens I laver alt det der?

[QUOTE=Susanne W;1314054]Sælg du bare løs - så tager vi mit i næste uge-agtigt :slight_smile: På onsdag er vi endelig så vidt at mæglers fotograf kommer, samtidig med ham der skal lave tilstandsrapport og elrapport. Havemand tilsagt på tirsdag; nyt gulv lagt i stuen, maling smurt ud over det hele efterhånden (efter så mange år fik jeg mig endelig taget sammen til at male alt det 70´er brune træværk i kælderen!!); læs efter læs med alt muligt kørt i depot i Kolding (80 km hver vej, suk!!) - og det ene hankatterum er under nedbrydning, mens han flytter på badeværelset de næste 5½ måned. Han virker heldigvis som om han er ligeglad med om han sover det ene eller det andet sted, og han er i forvejen ikke nogen strintegøj, men har dog undtagelsesvist fået en suprelorinchip. Ny dør mellem vindfang og resten af hus ankommer med fragtmand imorgen eller mandag; håber dæleme vi kan finde en tømrer der har tid at montere den!! Vi er FRA på onsdag SÅ klar - tror jeg :slight_smile: Og i mellemtiden sælger du så bare løs i din ende af landet; så er det min tur bagefter :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er en aftale, så må køberne bare makke ret! :thumbup: Jens og Toms hus er vist - 7-9-13 - liiiiige på trapperne til at være solgt, så der er i hvert fald også gang i noget på Fyn :smiley:

Og jeg kender så godt den dér ‘panik’ før fotograf osv. - nu har vi bare ‘panik’ før fremvisninger mv. Håber I får smidt døren i - der må være en håndværker, som har tid til det, selvom de har travlt :ok:

[QUOTE=Skattekat;1314043]Aaaarrrggghh!! :argh:
‘‘Nogen’’ er kommet til at skubbe knappen i køleskabet helt op på max. afkøling, så nu er ALT i mit køleskab dybfrossent! :dokdok::dokdok::dokdok:
Nogle af tingene kan stadigvæk godt bruges, når de engang er tøet op igen, men jeg kommer til at smide en hel del ud … f.eks. alle grøntsager :rulleøjne:
For fa’en altså! :dokdok:

EDIT:
Indholdet af denne flaske har til gengæld den helt rette temperatur lige nu :muhaha:

[/QUOTE]

Sååååå gir hun nok en lille en en lille en en… :drik:

De bimser rundt i løs vægt og kigger på at mænnerne lægger gulv osv :slight_smile: De er her bare, går lidt i vejen nu og da, men ellers hører det med til almindelig “killinge-hærdning” at vænne sig til lyde af save og skruemaskiner :slight_smile:

Vi har en håndværker :rock: Det er godt at kende gode mennesker, og der er en frivillig hvis søde kone har meldt ham :slem: Så egentlig mangler vi bare at fragtmanden dukker op med døren :slight_smile:
VH
Susanne

Ja, man forstår jo godt at Ferrari ikke vil lade deres reservekørere teste i Ferrari’s egne biler, når det nu er 3. bil samme fjols smadrer :frowning: :ups: Det bliver en svær weekend for K-Mag. #km20

som jeg så det på TV er den smadret i forhjulsophæng, baghjulsophæng - sidder direkte på gearkassen - mulige skader på bunden + det løse = ikke sikker til 2. træning

Enig. Jeg tror desværre heller ikke den kommer ud til P2 :frowning: Og lad os håbe de ikke skal skifte noget, der kan påføre Mag yderligere straf :frowning: Hørte på TV at fjolset havde forventet et sæde hos Haas næste år, og da Haas nu har bekræftet at de fortsætter med både Gro og Mag, har han forsøgt at vise andre teams, at han kan køre “lige til kanten” for at bevise sit værd. Ja, flot fjols :frowning:

GS siger at bunden er intakt, så har han en chance for P2 - håber de tager en ny kasse frem for at den dør under løb (igen) hvis der er tvivl

Der må :smiley:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58247&p=1313941#post1313941

Nogle af jer husker måske mit sidste forsøg med en boremaskine, da jeg skulle hænge collagen af Lillen op over tv’et. Jeg synes, at en boremaskine er direkte angstprovokerende - men den anden dag fik jeg alligevel hængt kroge op i skuret, og i dag tog jeg mig så sammen og kastede mig ud i projekt “hæng-små-mænd-op-i-entréen”. Boremaskine, murbor, rawplugs og hele balladen - og til hver mand to huller, der skulle sidde i korrekt afstand fra hinanden, så de passede til de to huller på bagsiden af mændene.

Så, Lykke - nu behøver de ikke agere støtte for lampen længere :høhø:

De små mænd er egentlig kroge. Jeg så dem på nettet og troede, der var små metalmænd og syntes, de var sjove. De viste sig at være ret store plastikmænd i stedet. Men derfor behøver man jo ikke kassere dem :slight_smile:

P.S. Jeg ved ikke, hvorfor billedet har fået mærkelige bølger, og fotografiet er heller ikke skævt, sådan som det er kommet til at se ud der. Men det hænger nok sammen med, at det er et sølle mobilkamera.

Skal træffe en beslutning, så håber på lidt kvalificeret hjælp :slight_smile:

Netflix?

HBO?

VIAPLAY?

Hvad kan bedst betale sig? Hvor er de største forskelle og ligheder?

[QUOTE=Ann K;1314122]Skal træffe en beslutning, så håber på lidt kvalificeret hjælp :slight_smile:

Netflix?

HBO?

VIAPLAY?

Hvad kan bedst betale sig? Hvor er de største forskelle og ligheder?[/QUOTE]
Jeg er inkarneret Netflixfan. Har dog ikke prøvet Viaplay, men spørger du mig,
vinder Netflix på både indhold og brugervenlighed.

Du er heldigvis ikke stavnsbundet og de fleste kører med første måned gratis, så prøv dem af. :slight_smile:

Så tog Minions hjem igen :ked:
Og vi fik ham her i bytte i stedet for :smiley:

Tak Tea :slight_smile:

Jeg har allerede både Netflix og Viaplay - og er egentlig glad nok for dem begge…

MEN… pr 1/7 overgik al tv her i Midtpunktet til YouSee - man kan sikkert sagtens få tv via andre udbydere, men der er forhandlet en særlig aftale og pris på plads for os heroppe, så umiddelbart kan det bedst betale sig at have YouSee…

Da vi skiftede og aftalte leje af tv-boks, fik vi at vide at den vil kunne tage både netflix og viaplay (som særlige apps)… det var faktisk grunden til at vi overhovedet besluttede os for at leje en boks også.
Desværre viser det sig nu, at det altså kun er netflix og HBO. som kan vises via boksen - og man har ingen ide om hvorvidt viaplay kommer med i pakken.

Jeg har lige skrevet mig på en gratis måned hos HBO, og umiddelbart synes jeg bare ikke rigtig at der er noget særligt fantastisk som jeg bare MÅ have adgang til (udover GoT, som jeg formentlig alligevel vil anskaffe mig på dvd)…

Så umiddelbart hælder jeg mest til bare at droppe Viaplay (det ville altså ærgre mig. men det bliver for besværligt med både tv-boks, appletv og dvd), og så måske have HBO i stedet… jeg kan bare ikke rigtig ser nogen grund til et HBOabbonnement???

[QUOTE=Coon Danica;1314127]Så tog Minions hjem igen :ked:
Og vi fik ham her i bytte i stedet for :D[/QUOTE]

Den ved jeg ikke, om jeg ville turde sammenføre med sia-talerne :uha: :surrender1:

[QUOTE=Ann K;1314130]Tak Tea :slight_smile:

Jeg har allerede både Netflix og Viaplay - og er egentlig glad nok for dem begge…

MEN… pr 1/7 overgik al tv her i Midtpunktet til YouSee - man kan sikkert sagtens få tv via andre udbydere, men der er forhandlet en særlig aftale og pris på plads for os heroppe, så umiddelbart kan det bedst betale sig at have YouSee…

Da vi skiftede og aftalte leje af tv-boks, fik vi at vide at den vil kunne tage både netflix og viaplay (som særlige apps)… det var faktisk grunden til at vi overhovedet besluttede os for at leje en boks også.
Desværre viser det sig nu, at det altså kun er netflix og HBO. som kan vises via boksen - og man har ingen ide om hvorvidt viaplay kommer med i pakken.

Jeg har lige skrevet mig på en gratis måned hos HBO, og umiddelbart synes jeg bare ikke rigtig at der er noget særligt fantastisk som jeg bare MÅ have adgang til (udover GoT, som jeg formentlig alligevel vil anskaffe mig på dvd)…

Så umiddelbart hælder jeg mest til bare at droppe Viaplay (det ville altså ærgre mig. men det bliver for besværligt med både tv-boks, appletv og dvd), og så måske have HBO i stedet… jeg kan bare ikke rigtig ser nogen grund til et HBOabbonnement???[/QUOTE]
Der ligger en rigtig god serie på HBO som hedder TURN. Den handler om Washington’s (præsidenten, ikke byen :p) spioner. Ellers kan jeg anbefale The Good Fight, men den giver kun mening hvis man har set The Good Wife, den ligger så på netflix.

hov, og ellers er det Vikings og Blacksails på HBO :thumbup:

Nej, og slet ikke hvis den har tømt flasken :uha: …:høhø:

[QUOTE=Katho;1314133]Der ligger en rigtig god serie på HBO som hedder TURN. Den handler om Washington’s (præsidenten, ikke byen :p) spioner. Ellers kan jeg anbefale The Good Fight, men den giver kun mening hvis man har set The Good Wife, den ligger så på netflix.

hov, og ellers er det Vikings og Blacksails på HBO :thumbup:[/QUOTE]

Vikings KAN jeg simpelthen ikke se… sidder og skriger højt pgr alle de forkerte detaljer :slight_smile: Tror nok jeg overlevede ca 30 minutter, da jeg forsægte at se den i sin tid :wink:

Og Black Sail…er… keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig :gab: :ups: har prøvet at se vist nok tre, fire afsnit, fordi den blev varmt anbefalet, men nej… den fænger bare ikke (samme gælder i.ø også Outlander).

Handmaid’s Tale på HBO skulle være rigtig god. :slight_smile:

Den ER god :høhø: