Juni '23 - tanker

Tak :slightly_smiling_face:, så springer jeg over

Med venlig hilsen

2 Synes om

I aften :danse: :jubiii: :rundtosset:

6 Synes om

I aften? :thinking: :face_with_peeking_eye:

1 Synes om

Der kommer Ulla T :yatta:

18 Synes om

Aaah, troede af en eller anden grund der var længere tid til.
Man ja, hende kan jeg godt forstå du glæder dig til!! :heart_eyes: :heart_eyes:

4 Synes om

Vejret går at vinduet i soveværelset nu står åbent om natten.
Og hvilken lyd jeg vågnede til i nat - lyden af en skøn somemrregn :cloud_with_rain:

Ikke meget der kom, ift tørken, men havebordet er stadig vådt…

7 Synes om

Jeg har haft et uventet besøg af endnu en søster og svoger … de ankom med et helt vogntog, så vi måtte inddrage plænen ved gadekæret til parkering …

12 Synes om

Det er da også en umanerlig pæn campingplads… :wink: :+1:

EDIT: Man føler sig jo næsten hensat til mindeværdige road trips i US (før landet som helhed tabte småkagerne… :see_no_evil: :unamused:) - der er det nærmest standard gear, hvis man bare skal på en lille udflugt i weekenden, evt. tilføjet en bådtrailer…

7 Synes om

Så tør jeg næsten ikke tænke på, hvor meget de skulle betale for at komme over storebæltsbroen … denne ‘‘oppakning’’ kostede 128 euro - ca. 960 kr. :blegne:

4 Synes om

Skal frem og tilbage med hestetrailer søndag - forhåbentlig tæller en personbil lidt lavere end en autocamper… :face_with_peeking_eye:

3 Synes om

Gad vide hvad sejlturen fra Islnad har kostet…

Sådanne vogntog er standard i Spanien, der hvor jeg var. Dette er endda til den lille side, mange af camperne var på størrelse med en turistbus.
Rekorden var en amerikans trailer/“campingvogn” som blev rukket af en lastbil, som så også holdt inde på pladsen…

3 Synes om

De bor i Spanien :wink:
Men begge biler er på islandske nummerplader, så på et eller andet tidspunkt, er de blevet sejlet over …

4 Synes om

Hvis de registrere nummerpladrn og sender kopi af registreringsattesten til storebælt, så kan de kommer over til normal takster 398 kr

4 Synes om

Ikke ifølge deres takstskema … der ville de ‘‘kun’’ spare 48 kr.

Det regner i lårtykke stråler …
Og naboen har lige svømmet over vejen med en skål jordbær til mig :grin:

10 Synes om

:eyes:

1 Synes om

Hold da op nogle brag der kom i mens jeg var i Rema1000, lige før jeg frygtede butikken ville brase sammen :sweat_smile::see_no_evil:

5 Synes om

Okay, den er over 6 m så, det kunne jeg ikke se på billeder.
vi køre over storebælt for 192 kr pr tur

2 Synes om

Jeg har de seneste dage smidt kattene ud af stuen og lukket døren, så jeg har kunne åbne den franske altan på vid gab. Det har gjort underværker for temperaturen.
Det er faktisk lige før jeg ligger her på sofaen og synes her er lidt køligt! :open_mouth:

Men hooold nu op, kattene holdte klagekoncert i går og i morges. Det lader dog til at have accepteret det i løbet af i dag, og her til aften er de heller ikke længere ninjaer omkring døren, når jeg går til og fra køkken/toilet.

Jeg skal dog stadig have kigget på at få bygget mig nogle rammer med insektnet, for nøøj, jeg får meget (flyve)kravl indenfor. :grimacing:

7 Synes om

Her får kattene også lov til at være lukket fra i dagtimerne, så vi kan åbne og få luft ind. Heldigvis har de en stor kølig kælder at være i, men adgang til lyskasserne

3 Synes om