![]()
Har du fået vare og forsat rigtig god bedring til dig ![]()
Nej, det opgav jeg og tog selv af sted. Det var hårdt, men nu har jeg til resten af ugen, skulle det gå så galt.
Ellers prøv med wolt, her i byen kan man handle i Menu via Wolt ![]()
Nu tror jeg slet ikke, Wolt kommer helt herud på landet. Men selv om de gjorde, ville jeg ikke bruge dem. Jeg prøver at undgå at bruge firmaer, der udnytter deres medarbejdere
Eller bruger dem som narkokurerer.
Du ku’ jo slå ellers to fluer med et smæk… ![]()
Jeg var ved lægen idag og måtte guide chaufførene pga det her:
Åh ja, jeg sad i orkanens øje med masser af patienter jeg ikke kunne bestille bil til
Spændende dag på job
Nogle er bedre til at tage den slags med ophøjet ro og godt humør end andre ![]()
Jeg tænkte at så længe jeg kan nå min lægetid, så er jeg ligeglad ![]()
Dog var jeg lidt nervøs for om jeg var glemt, da jeg havde siddet i 20 min inden jeg blev hentet, da jeg skulle hjem ![]()
Jeg bestiller 14 dage før, så jeg er sikker på at huske det.
Det var planlagte spild-af-tid-tjek (Medicin-tjek, hvor det bare er hej og farvel og så udskriver de ny medicin)
20 min
Vores standart ventetid på sygehuset er sjældent under en time
I dag tør jeg ikke tænke på hvor længe nogle havde ventet, da jeg fik fri.
Uf, jeg plejer at blive hentet til den tid de siger (Dog kan afhentningstiden godt varierer fra 20-45 min efter jeg har sat afhentningstiden til)
En der går i sommerhus købs tanker, men tænker hvad med kattene
Så er den her
Der behøves ikke tænke indhegning
Bare sid på terrassen og lade døre og vinduer stå åben
Har godt set det. Det er liebhaveri, og så specielt at det er det der får folk til at købe det.
Min første tanke var at der er meget mørkt , da der er så meget beplantning - jeg skal helst have det meget lyst.
Og med kun 20 m2 kræver det vist at man er reelt udendørsmenneske.
Men sjovt sommerhus.
Her var jeg gået i gang med at øre nyeste bog i en serie, udkom i sidste uge. Nåede at høre 20%, nu har de trukekt bogen tilbage, og rykket udgivelse til 4. august ![]()
Nu ved jeg at der er sket et mord, og så kan jeg bare gruble over det i 2 måneder…
Hvad… Nogen begrundelse for det valg? Jeg tænker det er en krimi, ikke en biografi der skal rettes, eller hvad?
Der står bare på Sxo at den ikke er tilgændelig, og der er kommet ny udgivelsesdato på bogen. Det er den nyeste af Anna Grue, så klassisk hyggekrimi
Træls.
Også her
Men tænker der kan vil fælles en træ eller to
Jo der er ikke meget plads
@Enki tak for den rigtige annonce
Jeg må heller spille lotto her i ugen
Så måske har jeg sommerhus til leje på mandag
Og der vil stå katte tilladt ![]()
Tjek - må hellere få bestilt redningsveste til P & D, tænker at man skal sejle dertil… ![]()