Synes hun har slimet hele tiden ( hvidt ) idag er det noget sejt brunligt slim idag - meget fedtet omkring skeden…Men hun er begyndt at presse nu men jeg synes hendes pressen er svag og hun dirrer/ryster helt vildt men spinder dog højlydt…
Så længe hun spinder tror jeg ikke det er de helt rigtige presseveer der er i gang. …tror du vil se en lille pause om lidt tid, og så kommer de rigtige meget kraftige presseveer. ( Det er den fase der hedder “hav is i maven” )
Ok hun spænder i kroppen maven og benene men ikke så hun "stemmer imod " så kan godt være jeg bare er pylret …Ikke nemt at have is i maven når man er nervøs Men jeg prøver
Prøvede at uploade en video fra min telefon men kan ikke finde ud af det da den siger det er a invalid file øv øv
Du skal først sætte den på youtube…og så herind bagefter.
Prøv at uploade den til youtube først og sæt link’et ind.
Oh Hmm må jeg se om jeg kan finde ud af så - Tak skal i have
Masser af for en god fødsel
Jeg kan ikke få lyd på men håber dette virker og viser hvordan hun opfører sig… Selv om der er dårlig belysning og uden lyd…Hun spinder højlydt det meste af tiden…Hvis jeg gr følger hun mig ikke længere men miaver meget højlydt indtil jeg kommer tilbage og lægger sig så ned og spinder videre…Hun opfører sig som på videon hver 10 min nu men der sker intet…
Der skal ske noget indefor max. en time. Det er knap nok presseveer, men det er forbi opblokning.
VH
Susanne
Ok tak for hjælpen - synes nemlig også det virker som svage presseveer
[QUOTE=mulle;1171367]Jeg kan ikke få lyd på men håber dette virker og viser hvordan hun opfører sig… Selv om der er dårlig belysning og uden lyd…Hun spinder højlydt det meste af tiden…Hvis jeg gr følger hun mig ikke længere men miaver meget højlydt indtil jeg kommer tilbage og lægger sig så ned og spinder videre…Hun opfører sig som på videon hver 10 min nu men der sker intet…
Jeg kan godt høre hun spinder
Syntes hun presser rimeligt…der skal altså rigtig snart ske noget. Hvor længe har hun ligget sådan ? Jeg kunne godt frygte der sidder en død og spærrer fødselsgangen. Åh håber der snart kommer en ud.
Hun havde ligget sådan en time og jeg havde lige tastet dyrlægens nummer så skreg hun helt vildt og en killing er født - moderkage er ikke kommet endnu og den er så tæt på åbning endnu jeg ikk kan komme til… og mormis vasker og vasker og killingen siger noget så er levende
Tillykke med den første!
Ih, hvor spændende med en on-line-fødsel.
Tillykke med den første…
Tillykke med den første killing! Nu må vi håbe at resten kommer nemmere ud.
:høhø: - fantastisk - så havde hun jo alligevel læst bogen og fulgte pænt tidsskemaet Det ville være underligt hvis ikke bare resten går lige så fint og efter bogen
VH
Susanne
Hun klarede navlestreng og moderkage til ug og nu presser hun igen - forhåbentlig i kortere tid denne gang
Ja, nu er det da helt sikkert, jeg ikke kommer væk fra sofaen foreløbig :høhø:
Tillykke med den første
for, at hun nu smutter dem som mandler!