Hun sælger da næsten sig selv, så dejlig som hun er
hvor er hun lækker! nu ved jeg hvorfor mine hunkatte ikke skal have killinger, jeg ville få alt for mange katte.
Fik taget mig sammen til at tage billeder af killingerne i går, det var 3 uger siden sidst. lidt af en udfordring med 10 killinger og nogle voksne der gerne vil lege med.
Knud 4 killinger var så søde og samarbejdsvillige
Men mine 6 baryler gavmig kamp til stregen
Bedste skud af Andersine
Anthony Bear tager sig en morfar i læ af Theodoristen.
Størrelse 8 uger hankat og størrelse 3 år hankat.
Ja de vokser jo lidt de maine coons…
Selv om hun ikke udstiller mere, så er transporttasken stadig hendes…
Dushara Cathal Caithlin, 03.09.2018
Tror det meget godt Lulu kun fik 3 killinger og at jeg kun har købt én ny, for med deres størrelse og deling af mælkebaren,så kan man jo næsten ikke engang se Lulu mere
De burde vel også snart stoppe dieningen eller?
Så længe hun gider er det jo hyggeligt.
Fiona giver også en tår her og der, nu ikke mange dråber de får før hun mister tålmodigheden.
Ja jeg har også lagt mærke til at det ikke meget hun gider… og ja, hun styrer det vel selv, men det er nu ret nuttet at hun også gir Tyson lov
Jamen, selvfølgelig - der er jo også virkelig god plads til at brede sig
Har de sidste dage bemærket at den korthårede dreng ser mærkelig ud Han er på ingen måde syg, men der er bare et eller andet forkert ved ham
hans look bare bare lige pludselig helt forkert
Hmm … jeg kan ellers se masser af striber, to ører, to øjne, en næse, en mund og … ej, nu kan jeg se hvad du mener, han har kun tre ben!
Det det havde jeg så ikke lige set : det er jo endnu en fejl
det begynder at se skidt ud for den lille fyr
Husk at skrive det i salgskontrakten
Jeg låner lige et indlæg fra en anden tråd:
Husk at der skal temmelig meget til, for at en kælekat pludselig ikke kan bruges til det mere
Men hvis der er en grund til at den sælges som kælekat (udover manglende marked for noget mere), så skriv det i kontrakten, så det ikke senere kan komme til diskussion! “Katten er trebenet” eller noget i den stil - få det noteret! Det vil jo ikke forringe dens værdi som kælekat, men der er ingen grund til at skulle diskutere med en tåbelig køber 6 måneder senere (når de ringer til mig og klager!) om hvorvidt de vidste, at katten var trebenet, eller om de først lige har opdaget det og derfor føler sig snydt… if you get my drift.
Med alle de fejl må han hellere flytte til holstebro…
Men er det kun ham der har besøgt en frisør

Husk at skrive det i salgskontrakten
arh er det nu også nødvendig, det er jo kun en mindre detalje

Med alle de fejl må han hellere flytte til holstebro…
Najj, palnen var nu han skulle blive hjemme til avl

Men er det kun ham der har besøgt en frisør
nej de har de alle 10
He He skønne missemor… de ser så nuttede ud
Hvem har også brug for lange knurhår. De er bare i vejen, når man skal spise og drikke