Killingekuller vol. 2½

:lol: :klapper: :klapper: :klapper: :lol:

Du behøver slet ikke fodre Dione - hun kan nøjes med at slikke killingerne :klapper:

kæft en fest - men du har altså ret. de har jo hverken ben eller hale. det er en krop med et lille hoved på !
men kors de er nuser !

Kæft hvor er de kære - og sikken da et svineri de kan lave :smiley: :smiley:
Og du har to tortie tøser! Årh altså :hjerte:

Svineri siger i…
Ohh My… Husmisser lærer tilsyneladende ikke bordskik hjemmefra :surrender1:

[QUOTE=DK Sugieh;1181081]Svineri siger i…

[/QUOTE]
Jamen, deres dejlige huskattemor fik jo ikke chancen for at lære dem at spise pænt :frowning:
Men hun nåede at fortælle dem, at når tiden kom, skulle de nok lære at gå om bord i truget :rock:

Lillebrødre er sjåååååååååååååååååwe :smiley:
De kan holde til at få nogle TÆSK! :smiley:

[QUOTE=Eife;1181078]
Og du har to tortie tøser! Årh altså :hjerte:[/QUOTE]

NEJ!!! Det er kun den ene pige, der er ægte tortie:p - den anden er ikke :kryds: (derimod kan jeg være i tvivl:S - sølv:kryds: eller ej:?)

Sort tortie tabby med hvid er da den allerbedste huskatte farve der findes :hjerte: Og uden hvid er næsten lige så perfekt…
Men prøv at se næsen på dette bette pus

(og jeg tror ikke nogen af dem er sølv, den eneste jeg kunne være lidt i tvivl om er den tortie med med rødt i ansigtet, da det gør det sværere at se, hehe)

[QUOTE=Eife;1181121]Sort tortie tabby med hvid er da den allerbedste huskatte farve der findes :hjerte: Og uden hvid er næsten lige så perfekt…
Men prøv at se næsen på dette bette pus

(og jeg tror ikke nogen af dem er sølv, den eneste jeg kunne være lidt i tvivl om er den tortie med med rødt i ansigtet, da det gør det sværere at se, hehe)[/QUOTE]

Jo, hun er da en charmerede lille tyksak:inlove: Men jeg synes bare ikke, hun så tortie ud på de første billeder:S (Hun er da uden hvid, ikke:? tvivler snart helt på min farvebedømmelse)

Luise… tak for dejlige billeder… de er virkelig skønne de der husmisser… stakkels den familie der får en sia-taler præget husmis… hihi

Du samler da bare resten af KatteKollektivet - så har du nogen til at hjælpe med at holde styr på mislingerne :tihi:

I får mig overhovedet ikke til at udtale mig om noget som helst der har med farve at gøre i den her sammenhæng. :smiley:
I må selv dømme ud fra de billeder der kommer, for dér kommer jeg i høj grad til kort :slight_smile:

Nej, jeg bemærkede det også først da jeg så dette billede :slight_smile: og nej, ingen hvid på nogen af dem, af hvad jeg har bemærket :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1181081]Svineri siger i…

[/QUOTE]

Sødt billede…en tallerken husmissekillinger. :slight_smile:

Og hvad kalder man så sådan en sort tortie tabby tyksak med et blik fuld af spilopper:? Pippi:?

Hun er helt tydeligt definitionen på en Trunte :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1181164]Hun er helt tydeligt definitionen på en Trunte :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det hedder bilen :tihi:

Laura! Men er det ikke Luise der skal finde navne? :slight_smile:

Man kan altid tilbyde hjælp og inspiration:p

Laura:? Som i hende fra Matador:? :gruble: