[QUOTE=dkkorat;1181168]Man kan altid tilbyde hjælp og inspiration:p
Laura:? Som i hende fra Matador:? [/QUOTE]
Helle, ligesom det yngste Varnæs barn, som vist var lidt vild.
Helle, ligesom det yngste Varnæs barn, som vist var lidt vild.
[QUOTE=Susanne W;1181164]Hun er helt tydeligt definitionen på en Trunte :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]
Hvis Luise ellers accepterer:kryds:, vil vi kalde hende Kraka (Crackers, Krakkeluren, Crips, Crisp osv) Kraka | lex.dk – Nordisk Mytologi - bemærk twistet med at hun er Sigurd Fafnersbanes datter
Tro mig, jeg tilbyder på livet løs
Jeg vil gerne hjælpe med at tage billeder!!!
Nej som i Laura, en anden sød tortie tabby huskat, som blev udstillet da jeg begyndte at udstille også :høhø:
Nu burde vi være nok til selv at bryde døren ned
Killingerne er pr. definition ikke mine men Dyrlægens Så jeg vælger ikke navne. Hun har snakket om at der skal laves en lille navnekonkurrence på deres FB side, men der er Pinse, så vi har ikke talt nærmere om det
(Men mon ikke det er ny ejer, der har aller sidste ord
)
Det er også hende der har sidste ord i forbindelse med salget af de små, i samarbejde med mig naturligvis I fald de ikke allerede har ejere når de runder 12 - 14 uger, kommer de på Bæklund kattehjem.
Den lille “ægte” tortie er med hvide bagben og forpoter, men de andre har ikke hvidt på sig som sådan. Der er lyst omkring et par øjne, og en lys hage men ikke noget at skrive om
De har desuden lige været under vandhanen, for aftensmåltidet tog da fuldstændig overhånd
Bollen sidder bare konsekvent MIDT i tallerknen når han indtager sin mad
I forhold til billeder… så skal jeg lige have mine næste 4 dage overstået, så er der ro på min kalender igen
Hvis Bollen har en fan-klub vil jeg gerne melde ind:thumbup: Han lyder SÅ sjov!
Bollen er ikke sjov, han er STOR og madglad
Han har aldrig travlt, kun når der er mad… Så kan han bevæge sig ret kvikt
De andre piler rundt når jeg kalder og der er ved at være lidt fart på
Bollen komme luntende, og miauer også, men han virker til at blive en stor fed hamnisser, der hviler i sig selv
Men det er jo netop det sjove! Han har allerede prioriteterne i orden
Kommer der snart nye billeder:? Hva’:? Hva’:? Hva’:? *ikke spor utålmodig
*
Ja det gør der, og har forventning om der er et særdeles dejligt i mellem
Det bliver dog ikke i dag. Jeg er bare brændt ud, så skal lige have zoo tur og en hel dag med min søster til at bundfælde
Husk at du har brug for hjælp til at tage dem :engel2:
Nye skud.
Over and OUT!
Små piger bliver trætte, eller så er “duften” fra skoen bare for meget
Pigen med rigtig meget krudt i :surrender1:
Sølle tøs… Lige skyllet under vandhanen efter måltid…
Jeg er bange for drengene bare ALDRIG lærer at de ikke optager næring gennem pelsen. Gulvet… det blev vasket ca. 27 timer før fotoet blev taget…
Men hun er da meget lækker når hun sådan er rimelig ren
Storesøster med de små “irriterende” søskende.
Hitterne trives, de er stadig nogle små svin når de spiser. Resultatet er at jeg har 4 hitter der bare stinker af kattemad. (jeg bruger kun vand når de bliver vasket)
De inhalerer vådt og elsker kaffefløde. Tørt har de ikke vist interesse for endnu. Dione hænger i laser, men hun lægger sig troligt ved dem når de hyler på “mor”
Hildi skyder ryg og har piberenserhale i samme sekund de er på gulvet med hende, og de små er ved at fatte, hvad det handler om
Hvor er de søde de små grisebasser…og Hildi, der kan spise pænt.
Elsker deres spisevaner :klapper:
Det er f****e heller ikke dig der vasker mit gulv
Bonus billede 4 minutter gammelt.
Sporadisk spredte katte…
1+2 (sko dufter godt!:D),4 (våd killing:hjerte:),6 (mavebillede:inlove:) - er de af samme killing:?
Lækkert billede