Killingekuller vol. 2½

Jep det er den samme bette pige :smiley:

:hjertekat:

Hildi er da en rigtig lille skønhed! Og hitterne er nuser -især de billeder med skoene er da lige til en killinge kalender:-)

Kæft hvor er de da nogle små grissebasser! :smiley: Og ja, jeg er også glad for at det ikke er mig der vasker dit gulv :tihi:

Men skønne det er de - og hvor er Hildi blevet stor og fin :hjerte:

Ih, hvor er de søde! :wehuu: :wehuu: :wehuu: Men hold da op, hvor er de nogle madsvin. :surrender1: Man må håbe at de vokser fra det. :tihi:

De er noget så kære:smelter:
Gulvet ser noget bekendt ud, bortset fra at det her skyldes en snart 2 årige hunkat, der i det mindste holder sig rundt om bakken efter vi har skiftet skåle:tihi:
Før dræbte hun sit vådfoder i stort set hele lejligheden:surrender1:

Til dem med FB, så ligger der 2 offentlig videoer af de små :slight_smile:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204141944176942&set=vb.1476020326&type=2&theaterFacebook

Lidt mere fra Facebook :slight_smile:

For satan :lol:

Hvor var det godt Hildi fik nogle småsøskende :hjerte:

:klapper: Som hun dog kan springe afsted:uha:

Hildi går ikke… Hildi løber, sprinter, hopper, koldbøtter og alt der i mellem :smiley:
Hitterne er blevet ældre og er så småt ved at deltage i løjerne :slight_smile:
De er godt på vej i bakke træning og husker det også de fleste tider :slight_smile:

Hun er da bare slet ikke til at stå for hende Hildi :hjerte:

Jeg kommer til at tænke på den video med gederne, hvor den ene springer rundt og vælter de andre.

//youtu.be/5IuRzJRrRpQ

Sikke de hygger :tihi:

Hvem af killingerne mon mest påvirker den anden:
Bliver Hildi for meet husmis i adfærden, eller bliver husmissere siam i forklædning?
Mit gæt er det sidste :wink:

[QUOTE=louiseogbuster;1183405]Hvem af killingerne mon mest påvirker den anden:
Bliver Hildi for meet husmis i adfærden, eller bliver husmissere siam i forklædning?
Mit gæt er det sidste ;)[/QUOTE]

:kryds: Vi satser på, at Kraka bliver Siam i forklædning :slem: :kryds:

dejlig video … hihi

Dejlige videoer :smiley:
Men jeg synes altså der er ALT for få billeder i denne tråd :smiley:

Jo jo, men nogen skal jo tjene til føden :wink: Jeg bliver sygemeldt mandag og et par dage frem, så må jeg se om der er energi og overskud til snapshots :slight_smile:

I får lige et uredigeret fra den anden dag :wink: