Kolding den 22 og 23 Okt

OK tak Eva, det havde jeg ikke lige set!

Elisabeth - Så meget fornylig er det heller ikke. Kan bare huske det fordi jeg ikke havde nogen idé om hvad avmaskning var dengang :høhø:

Ok jeg har lige fundet tråden og der var åbenbart andre end mig der synes det er en underlig formulering, der står intet om at det kun er for svenskere.

Nå men skidt pyt med det, nu er Biscat´s Asti Spumante tilmeldt…uh jeg glæder mig allerede!

Elisabeth - Det er ikke for svenskere. Det er for danske udstillere der gerne vil til Sverige med kattene :slight_smile:

Og jeg glæder mig til at se Asti igen. Kommer I begge dage? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;673455]Elisabeth - Det er ikke for svenskere. Det er for danske udstillere der gerne vil til Sverige med kattene :slight_smile:

Og jeg glæder mig til at se Asti igen. Kommer I begge dage? :)[/QUOTE]

Okay der kan du bare se jeg havde stadig ik fattet det :tihi:

Nej vi kommer kun om søndagen, det er jo en én cert. uds. Jeg er spændt på om jeg kan få ham fin, han er ikke nær så nem i pelsen som Martini var, så nu prøver jeg at skifte shampomærke, måske det hjælper :kryds:

Før der blev åben for tilmeldning… Hvorfor

[QUOTE=Eife;673455]Elisabeth - Det er ikke for svenskere. Det er for danske udstillere der gerne vil til Sverige med kattene :slight_smile:

[/QUOTE]

Jo, det er det altså. Jeg har set mange svenske udstilleres katte få ormekur i dyrlægetjekket om morgenen, (så de kan få deres katte lovligt med hjem igen).

Jeg melder nok en killing eller 2 til og skal gå steward begge dage hos Martti. Jeg tjekkede lige min mail og kan se at jeg meldte mig som steward d. 27 juli :slight_smile:

Ud over det vil der igen være forskellige konkurrencer som skal afvikles med superfine præmier så hold øje på udstillingen og overvej hvilke kategorier din kat kan deltage i.

[QUOTE=milos mor;673550]Jeg melder nok en killing eller 2 til og skal gå steward begge dage hos Martti. Jeg tjekkede lige min mail og kan se at jeg meldte mig som steward d. 27 juli :slight_smile:

Ud over det vil der igen være forskellige konkurrencer som skal afvikles med superfine præmier så hold øje på udstillingen og overvej hvilke kategorier din kat kan deltage i.[/QUOTE]

Jeg tjekkede også min mail og meldte mig til den 9. august som steward om søndagen og meldte mig midten af august til begge dage…

[QUOTE=HeroldDesign;673463]Okay der kan du bare se jeg havde stadig ik fattet det :tihi:

Nej vi kommer kun om søndagen, det er jo en én cert. uds. Jeg er spændt på om jeg kan få ham fin, han er ikke nær så nem i pelsen som Martini var, så nu prøver jeg at skifte shampomærke, måske det hjælper :kryds:[/QUOTE]

Ja og du kan se at jeg faktisk var den der ikke havde fattet det :tihi:

Ah, klart… Havde jeg ikke lige tænkt. Det var da indlysende…

Bare fordi jeg synes man skal være meget hurtigt ude for at “få plads”, så var bare lidt nysgerrig til hvor hurtig :slight_smile:

[QUOTE=Eife;673662]Ja og du kan se at jeg faktisk var den der ikke havde fattet det :tihi:

Ah, klart… Havde jeg ikke lige tænkt. Det var da indlysende…

Bare fordi jeg synes man skal være meget hurtigt ude for at “få plads”, så var bare lidt nysgerrig til hvor hurtig :)[/QUOTE]

Nårh okay. Nu skrev jeg bare i god tid.

Flemming og jeg har tilmledt os d. 9 august og skal begge gå om søndagen :wink:

Ja, så er det vist bare mig der er for sløv :høhø: Skrev først da tilmeldingen åbnede…

Så har jeg også fået tilmeldt. Her kommer vi med DK Sivkjær’s Nimbus og DK O Toyo’s Bald Nanoq (Nokki/skaldepande) om søndagen. Nimbus stiller op i klasse 10, mens skaldepanden er med uden for bedømmelse, så hun fungerer primært som barberet Maine Coon/burkammerat. :cool2:

Øv at du kommer om søndagen, Maibrit. Jeg ville ellers gerne pilleroderage på en af de skaldede… de er så skønne at røre ved…

Nå jeg må nøjes med vores lille hårløse rotte så L Den er nu også dejlig :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;674186]Øv at du kommer om søndagen, Maibrit. Jeg ville ellers gerne pilleroderage på en af de skaldede… de er så skønne at røre ved…

Nå jeg må nøjes med vores lille hårløse rotte så L Den er nu også dejlig :hjerte:[/QUOTE]- Jeg er nu meget sikker på, at der kommer andre skaldepander den dag. Der er to Sphynx-opdrætter i nærheden af Kolding (Horsens og Lunderskov), så mon ikke at de støver et par Sphynx af - endda nogle der er mere skaldede end min Nokki (der jo desværre har lidt for meget pels). Ellers er du velkommen til at kigge forbi om lørdagen efter udstillingen, hvis du har tid. :slight_smile:

Tak for tilbudet, Det vil jeg da overveje :slight_smile: Hvis ikke jeg er helt kvæstet :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;674222]Tak for tilbudet, Det vil jeg da overveje :slight_smile: Hvis ikke jeg er helt kvæstet :)[/QUOTE]- Ellers kan jeg da afsløre, at der kommer en skaldepande om lørdagen. Nokkis opdrætter tager deres blå han med (hvilket betyder, at jeg jo også må dukke op som gæst for at nusse med ham).

Tilmeldet lige Catharina også .

Watercoons Catharina - gr 6 :hjerte: kl 6

Hm… Hvad skal jeg gøre med Stevie? Melde ham til uden for bedømmelse eller lade ham prøve hele møllen? Han er jo ikke så gammel… Så er det helt fjollet at tilmelde ham? Jeg har bestemt mig til at ta’ ham med, så Ozzy har nogen at snakke med, men… til bedømmelse eller ej? Han vil være ca 4½ måned gammel i Kolding. Er der nogen idé i at tilmelde så unge killinger?