Kolding den 22 og 23 Okt

Personligt bruger vi killinge og ungdyrs klassen til øvelse .
Så når du nu har ham med for Ozzy´s skyld så ville jeg nok også tage bedømmelsen med .

Tak for input :slight_smile: Tror osse jeg lisså godt kan få ham bedømt (også for at få at vide om det overhovedet er besværet værd at slæbe dem med på udstilling en anden gang. Fordi JEG synes de er pæne behøver dommeren jo ikke at være enig L)

hm. så skal jeg bare lige finde en busk med 250 kr på… nå… det går nok :slight_smile:

Ja, jeg har udstillet mine som killing og ungdyr (lige så mange udstillinger som nu hvor de er voksne), fordi jeg mener at det er rigtig god øvelse. De har nemmere ved at lære nye ting som killinger, så lad dem endelig komme med i den alder :slight_smile: Også til bedømmelsen…

Har fået tilmeldt:

DK Vandoll Incredible Iris Rag a21 kl. 12
DK Vandoll Great Gavin Rag d03 kl 9 (hans første)

måske ryger en eller 2 mere med i fadet :wink:

[QUOTE=Vandoll;683672]Har fået tilmeldt:

DK Vandoll Incredible Iris Rag a21 kl. 12
DK Vandoll Great Gavin Rag d03 kl 9 (hans første)

måske ryger en eller 2 mere med i fadet ;)[/QUOTE]

Du skal da helt klart have dejlige Findus med også

Hov, kunne da være jeg skulle gøre det officielt og skrive at jeg kommer søndag med Junior, i kataloget at finde som

GIP Pitho Crookshanks, MCO grp. III, kl. 4

…og lidt assorteret Halloween-gejl :høhø:

Jeg har tilmeldt Cæsar - vi trænger til at blive luftet, blev vi enige om :slight_smile:

SÅ er Stevie (Knick-Knack Uno) også meldt til i Kolding :slight_smile: Uha det bli’r spændende!

Måske bliver det Victor istedet, han har jo mere brug for cert og Findus er jo bare kastrat og kan sagtens bruge en enkelt oversidder. Han har været med på samtlige siden juli mdr :wink:

Ja ham kan tage med. Han trænger også til at blive luftet lidt. Det er også langt tid siden at han var med sidst

Jeg kommer lørdag med:

DK*Klokmose’s Acura Limited Edition (KBL f 03 22)

og hvis økonomien tillader det - så kommer jeg med resten af kuldet også…

dette er så min aller sidste udstilling - såfremt alle killingerne bliver/er solgt på/inden udstillingen…

[QUOTE=trillingsgaard;685448]

dette er så min aller sidste udstilling - såfremt alle killingerne bliver/er solgt på/inden udstillingen…[/QUOTE]

Aller, aller sidste? :uha:

Ja det bliver min aller aller sidste udstilling med kattene…

Hvordan kan det være?

Jeg tror jeg ville få svært ved at lægge udstillinger på hylden, også selvom jeg stopper med at opdrætter. Er vist lidt afhængig :høhø:

Det er en længere historie som jeg helst ikke vil ud med i offentligheden. idet den implicere flere personer/opdrættere…
Så den skal være i privaten hvis det skal forklares…

Kender det for godt - har selv været afhængig af det - men det har x sat en gevaldig stopper for…

Annie - Stopper du med at opdrætte?! (Eller var det bare en hypotetisk udtalelse der ikke lige kom i datid?) :slight_smile:

Tror bestemt ikke Annie stopper med at opdrætte… :smiley: tror blot det var hypotetisk ment…

Det tror/håber jeg også, læste det bare lige som det andet, og blev helt :uha:

Nej jeg stopper ikke endnu selvom jeg må indrømme tanken har meldt sig undervejs i dette ringorms helvede.

Ja, det forstår jeg sgu godt den har… Det må have været frygteligt! :frowning: