Kolding den 22 og 23 Okt

Okay så er jeg med. Jeg tror bare jeg springer udstillingen over så. Synes det er ekstra arbejde at tage til dyrlægen kun for en vaccination, så vil jeg hellere ordne det hele på en gang. Så springer jeg bare Kolding udstillingen over. Tak for Info Vivi

Bettina - Ja, jeg fik også lige regnet 12 uger tilbage fra d. 10., og konkluderet at hun ville blive 3 mdr inden, men så skrev Henriette det med at hun skulle kastreres og revaccineres d. 10., og så var det jo ligemeget :slight_smile:
Og jeg ikke så meget at Henriette ikke vil have dig med, som at hun netop var opmærksom på den problematik med at der skal gå 15 dage fra en vaccine til katten må komme på udstilling :slight_smile:

SERVICEMEDDELSE:

Skulle du have foderprøver, foder, madskåle og andet til kat du ikke bruger, har du mulighed for at donere det til Min Ven Katten i Odense (tidligere kattens værn i Odense)

Der vil være fodertønder på udstillingen i kan lægge det i hvorefter det vil blive overdraget til Sonja og Hanne.

[QUOTE=milos mor;694079]SERVICEMEDDELSE:

Skulle du have foderprøver, foder, madskåle og andet til kat du ikke bruger, har du mulighed for at donere det til Min Ven Katten i Odense (tidligere kattens værn i Odense)

Der vil være fodertønder på udstillingen i kan lægge det i hvorefter det vil blive overdraget til Sonja og Hanne.[/QUOTE]

Det var da en kanon ide :slight_smile:

Vivi og jeg kører til Kolding for at kigge om lørdagen, og der er plads til en mere i bilen, hvis nogen her fra Odense-området skulle have lyst til at tage med.

så er der meldt 3 husmisser til.

Er der nogen som ved hvornår sidste tilmeldning er?

Der er sidste frist d 7/10 eller ved opnået halkapacitet.

Okey takker :slight_smile:

Jeg kommer med mine 2 nye små chokolade brite piger - Twix og Toffifee :slight_smile: Eller opdrætter gør, og så skal jeg have dem med hjem bagefter :slight_smile:

Nu kommer et af mine utallige spørgsmål: HVIS/NÅR halkapaciteten er nået, står det så på hjemmesidenØ? Så man altså ikke KAN melde sig til mere?

Jeg har både bestilt og betalt til kolding, men Vorbasse er ikke betalt endnu, ud fra at hvis nu både jeg og kattene hader det der udstillingsmhalløj…

Og tænk så hvis der var overbooket når jeg sku’ til at betale O.o

Trekkie - Er du meldt til, til Vorbasse, så har du også pladsen :slight_smile: Så kan du vælge at melde fra indtil betalingsdato, men du har stadig pladsen selvom du først betaler til betalingsdato :slight_smile:

Så har jeg fået tilmeldt min lilla birmapige: Oddenvejen’s Monroe i kl. 9
Hun klarede det fint ved udstillingen i Viby sj. som var hendes første udstilling, så vi glæder os :slight_smile:

Så fik jeg også tilmeldt Jelly, NFO gr. II, kl. 9.

Jubbiii, så fik vi også tilmeldt os :slight_smile:

DK Askepot´s Guinevere, sbi b21, kl 7 :slight_smile:
DK Sabatini´s iaddix D`Trix, sbi a, kl 12 :slight_smile:

Jeg har så afmeldt om søndagen, da jeg ikke alligevel har noget, at tage med. Men jeg kommer som gæst om lørdagen. :ok:

[QUOTE=DK Delaney;697584]Jubbiii, så fik vi også tilmeldt os :slight_smile:

DK Askepot´s Guinevere, sbi b21, kl 7 :slight_smile:
DK Sabatini´s iaddix D`Trix, sbi a, kl 12 :)[/QUOTE]

Dejligt at du kommer mette. Så kan jeg se din nye skønhed…

Ja jeg kommer sammen med Lisette og Lotus :wehu:
Ihh det bliver sådan en hyggelig tur :smiley:

[QUOTE=DK Delaney;698995]Ja jeg kommer sammen med Lisette og Lotus :wehu:
Ihh det bliver sådan en hyggelig tur :D[/QUOTE]

Kommer lisette også, ej hvor dejligt, hvem har hun så med

Jeg tror ihvertfald hun har Devine med, og måske også hendes hankastrat som hele tiden vinder det der i de gamles klub :klapper:
Kan altså ikke huske hvad det hedder :gruble: