Kommer du til retsagen i Randers?

[quote=kamikaze;534051]
SÅ VIGTIGT vi viser os i så mange udgaver som muligt…læs: antal og gerne mindst 30 hoveder…og meget gerne meget mere.[/quote]
Og således fik jeg Dr. Niels Pedersen lokket til Danmark om lidt! Man bruger Britas metode: snakker til folks ører bløder mens man hjernevasker dem lidt :slight_smile:
JA, Brita - jeg skal nok komme, men jeg skal finde en, der kan køre mig op og hjem, for jeg har været på nattevagt i 4 nætter forud og skal igen om aftenen. OG du skal love mig, at jeg IKKE kommer til at sidde ved de knævrende damer, jeg uheldigvis sad ved siden af sidst, for de var da ikke til at holde ud at høre på - nogle gange kunne man dårligt høre det der rent faktisk var det relevante i retssalen! Men jeg skal nok komme…
VH
Susanne - nu underlagt Brita´s positive bølger :stuck_out_tongue:

[quote=GitteS;534061]Nogen der måske kan løfte sløret for hvad hun er tiltalt for denne gang ?

mvh
Gitte[/quote]

Brita har skrevet det i en anden tråd:
Citat: “Denne sage omhandler 9 misrøgtede dyr der alle er dokumenteret misrøgtede og mishandlede.
Jeg ved dommere er mennesker også, så det billedemateriale der hører med til sagen er ikke for svage sjæle OG de faglige dokumentationer (dyrlægern udsagn, vurderinger og obduktionrapporter) er også mefølger kan KUN give en straf der må få følger for misrøgteren.
Jeg ved sagen har været undervejs siden fredag d. 19. feb. 2009 hvor den blev gjort af myndighederne udfra de udsagn/dokumenterende papire de fik …og skrevet under af en privat person,
En af grundene til den har væet så længe undervejs er fordi NÅR det handler om dyr så skal det omkring Det DyreEtiske Råd og de vurderende den yderligere skulle for Statadvokaturen…noget jeg ved myndighederne kun gør NÅR de mener en sag er alvorlig.”

Jeg VED der er brugt rigtig mange timer på at fremskaffe den nødvendige dokumentation, der ligger til grund for anmeldelsen. Det krævet megen tid at finde frem til købere af flere af de katte der er i anmeldelsen og på at fremskaffe den nødvendige dokumentation (i form af dyrlægejournaler) på at katten var syg ved købet. Der er endvidere brugt penge på bla. at få en af kattene obduceret.

[quote=Susanne W;534071]Og således fik jeg Dr. Niels Pedersen lokket til Danmark om lidt! Man bruger Britas metode: snakker til folks ører bløder mens man hjernevasker dem lidt :slight_smile:
JA, Brita - jeg skal nok komme, men jeg skal finde en, der kan køre mig op og hjem, for jeg har været på nattevagt i 4 nætter forud og skal igen om aftenen. OG du skal love mig, at jeg IKKE kommer til at sidde ved de knævrende damer, jeg uheldigvis sad ved siden af sidst, for de var da ikke til at holde ud at høre på - nogle gange kunne man dårligt høre det der rent faktisk var det relevante i retssalen! Men jeg skal nok komme…
VH
Susanne - nu underlagt Brita´s positive bølger :p[/quote]

Min ældste sønnemand bor jo i samme by og jeg er næsten sikker på han kommer også. Så han kunne måske hente dig (han ved også hvor du bor for han har besøgt dig engang vi to skulle dele, bytte noget…kan ikke huske hvad, men mons tro det ikke havde noget med rafleboden at gøre)…jeg skal lige få fundet ud af OM han kommer…og så skal jeg nok køre dig hjem igen.

Jeg havde egentlig stemt, at jeg ikke kom, men nu har jeg alligevel taget fri fra arbejde og kommer:rock:

Venligst
Dorthe

Hvis jeg kan få fri fra arbejde og jeg kan finde kørelejlighed, så vil jeg meget gerne møde op.

Susanne, jeg kan samle dig op på vejen op, hvis det er. Jeg kan bare ikke køre dig hjem igen, for jeg skal videre til fødselsdag hos min storebror i Randers.

Venligst
Dorthe

Ville ønske, at jeg kunne dukke op. Men må nok hellere dukke op på den første skoledag.

Miss-CFK - det er først tirsdag, det er vel anden skoledag? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Elwarth;535611]Susanne, jeg kan samle dig op på vejen op, hvis det er. Jeg kan bare ikke køre dig hjem igen, for jeg skal videre til fødselsdag hos min storebror i Randers.

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

SE det ville være RIGTIGT godt, for min ældste søn kan ikke få fri fra arbejde, så henter du Susanne, Dorthe, så skal jeg nok køre hende hjem igen. Jeg har meldt min arbejdsplads, jeg først møder når jeg kommer:høhø:

Og JA TAK til både Dorte og Brita! Så kan jeg liiiiige få det til at hænge sammen selv om jeg har været på nat. Går ud fra at selve “forestillingen” bliver interessant nok til at man ikke ligefrem falder i søvn midt i det hele.
VH
Susanne

Nu ved jeg godt at retsagen starter kl 9 - men hvornår tropper folk op?

Krammedyret kommer ihvertfald - om jeg så skal køre hele vejen selv !

Men vil prøve at efterlyse kørelejlighed, så køreturen kunne blive hyggeligere . jeg giver gerne en benzin skilling til chaufføren.

Er der nogen der har 1 plads i bilen, der suser fx Vejle/horsens (via motorvejen), Pårup (vejkrydset) eller silkeborg ?

Jeg kører hjemmefra kl. 8.nul dut…og så er jeg der liige omkring halv ni, nul dut:)
Jeg tager et eller andet varmt med og noget sødt

[QUOTE=Eife;535671]Miss-CFK - det er først tirsdag, det er vel anden skoledag? :p[/QUOTE] Nope. Har første skoledag tirsdag d. 01/02.

Chelle - Det var en sjov dag at starte :smiley: Men ok, det er så fordi I starter efter dato, fremfor ugedag? :slight_smile: Men ærgeligt nok

[QUOTE=krammedyret;536038]Krammedyret kommer ihvertfald - om jeg så skal køre hele vejen selv !

Men vil prøve at efterlyse kørelejlighed, så køreturen kunne blive hyggeligere . jeg giver gerne en benzin skilling til chaufføren.

Er der nogen der har 1 plads i bilen, der suser fx Vejle/horsens (via motorvejen), Pårup (vejkrydset) eller silkeborg ?[/QUOTE]

Jeg kører fra Givskud (jeg kan se, du nævner Løveparken som sted) via Horsens derop. MEN jeg kører ikke hjem igen, så jeg ved ikke, om du kan bruge det?

Venligst
Dorthe

Det er rimelig sikkert at jeg kommer. Jeg skal bare lige have fundet ud af det praktiske med det…

[QUOTE=Elwarth;536130]Jeg kører fra Givskud (jeg kan se, du nævner Løveparken som sted) via Horsens derop. MEN jeg kører ikke hjem igen, så jeg ved ikke, om du kan bruge det?

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Uha. Det var da ikke så langt fra hvor jeg bor. Kunne godt være en mulighed.
Jeg tjekker lige om nogen har plads på hjemvejen. Ellers er jeg nød til at køre selv jo (for toget er nærmest en umulighed at få til at passe).
Jeg skriver lige en PB hvis jeg får det til at passe med en ny chauffør på hjemvejen
Venligst
Dorthe ;O)
DK Krammedyret

Er der nogen der ved hvor mange der ca. er plads til i selve retssalen? Af os kattegale og evt. andre “gæster”?

Det er svært at sige…det handler om hvilken retssal det bliver…OG hvilken dommer, for første gang ville dommeren kun tillade de personer der var sæder til…næste gang sagde dommer “kom ind allesammen” og vi stod og sad og fyldte salen ud til sidste cm.