Kong Magnus flytter ind

Åh ja, det er en klassiker at han hopper op og insisterer på den måde. Han sørger absolut for at han ikke bliver overset når han vil nusses :tihi:

Haha, ja den med emhætten er ny :hoho: Men han ved altså godt hvad “Nej” og “Ned” betyder :grin:

11 Synes om

Jeg er overbevist om, at “insisterende” indgår i racebeskrivelsen…? :smirk_cat: :hoho:

10 Synes om

Jeg er overbevist om, at det hænger sammen med striberne … :rolleyes:

11 Synes om

The perfect storm… :smirk_cat::dash::cloud_with_lightning_and_rain:

6 Synes om

Er det ikke bare i beskrivelsen af at være kat? :tihi: Jeg synes i al fald ikke EUR er mere insisterende end katte normalt er - hvilket jo så bare er en del :hoho:

7 Synes om

Også sagt på fynsk ? :crazy_face:

4 Synes om

Du har nok ret - nogle er måske bare lidt mere subtile i deres insisteren end andre… :smirk:

6 Synes om

Ja ja, og rækker du dem en lillefinger så tager de gerne hele hånden :rock:

9 Synes om

Retfærdigvis skal det siges, at Diesel faktisk er mindre insisterende end både Manse og flere af hans forgængere var - Pete tager derimod ikke et nej for et nej - fra nogen… :surrender: :smirk_cat: :v:

11 Synes om

I går aftes var Magnus insisterende urolig. Jeg ved ikke, hvad der var i vejen. Han kunne ikke falde til ro og gik rundt i hele huset og mjavede, og jeg kunne ikke regne ud, hvad han ville. Han havde mad og vand og en ren bakke samt udeadgang ad libitum - og for den sags skyld adgang til ubegrænset nus og et skød at ligge på, men ingen af delene duede.

Jeg havde ikke set hans lille glimmerbold hele dagen. Om morgenen har den haft en tendens til at befinde sig i sengen eller i hvert fald i soveværelset. Det gjorde den ikke. Og jeg var heller ikke stødt på den, da jeg støvsugede. Jeg tænkte, at han jo nok selv vidste, hvor han havde lagt den sidst. Men måske ikke?

Heldigvis har jeg netop været så forudseende at indkøbe et lille lager, som kom i løbet af ugen. Så jeg fik hul på posen med forsyningerne og fandt en lille, rød glimmerbold til ham. Og det var da lige det, der skulle til. Katten var glad igen og tæskede rundt i hele huset med den lille, røde glimmerbold en tid, og så kunne han falde til ro bagefter.

Jamen, tænk hvis jeg ikke havde nået at købe nogen :uha: Nå, nu kom han lige med den lille røde og kastede den foran mig - og apporterede et par gange, før han smed sig og skulle nusses på mavsen :heart:

32 Synes om

Så kan du måske lære at sætte glimmerbold på kattetilfredsheds-tjeklisten fremover… :smirk_cat::sunglasses:

11 Synes om

Glimmerbolde er bare bedst!
:pote: Delle (og Dumle)

7 Synes om

Nu har han også.fået den røde væk :venter: Jeg vidste ikke, huset her kom med indbygget Bermuda-trekant :uha:

16 Synes om

Dette er en velkendt problemstilling @mr.milothechonk

7 Synes om

Nå, heldigvis var den røde bare puttet i seng under dynen :laughing:

14 Synes om

Jeg smiler og griner.:smile: Hvor er det skønt at høre dig tale om din nye kat. Kæmpe tillykke med ham. Han lyder skøn og smuk er han tilmed. :heart_eyes::hugs:

11 Synes om

Det skønne og smukke er jo @Eva_K s fortjeneste - som jeg nu kan nyde godt af :heart:

10 Synes om

Og det er vi flere, der gør… :wink:
Men jeg er helt enig med @Frida - man bliver glad af at læse denne tråd! :heart_eyes:

11 Synes om

Under ovnen og under vaskemaskinen er som oftest der vi finder den slags :tihi:

Nu er han ikke helt så meget på hårelastikker i øjeblikket som tidligere, men fangsten kan godt se sådan her ud fra under vaskemaskinen :hoho:

Det varmer hjertet at høre hvor godt det virker til at han har det hos dig :hjerte:

19 Synes om

Jo jo men Kongen er da også havnet i et rent smørhul hos lige netop dig. :heart_eyes:

9 Synes om