Ork, den kan vi da slå, den anden nat fandt jeg en - meget! - levende muldvarp, som Pete havde “placeret” under kattebakken… ![]()
Men OK - så blev bakken da for en gangs skyld brugt til noget. ![]()
Ork, den kan vi da slå, den anden nat fandt jeg en - meget! - levende muldvarp, som Pete havde “placeret” under kattebakken… ![]()
Men OK - så blev bakken da for en gangs skyld brugt til noget. ![]()
Hvordan havde han placeret den UNDER kattebakken? ![]()
Altså havde han gravet den ned i gruset, eller? ![]()
Nope - under bakken… ![]()
Strengt taget havde den nok selv forestået den endelige placering, mens P stod for den øvrige del af transporten…
Nu har jeg altså ikke set den røde glitterbold siden i går - men for et øjeblik siden kom han med den hvide
Hvor den har været, ved jeg ikke. Min rengøringshjælp stødte heller ikke på den i går.
Hende har han helt charmeret. “Han er så sød og nem. Og han snakker meget,” skrev hun til mig. Det gør han. Der er ikke nogen, der skal have lov at overse ham, når han kommer ind i et rum, og han svarer også, når man siger noget til ham ![]()
Var det ikke for farven, var jeg sgu’ begyndt at overveje hvordan dælen Pete bærer sig ad med at være to steder…
![]()
Man hedder vel ikke Kong Magnus for ingenting ![]()
I det mindste ventede han til du vendte ryggen til ![]()
Det er altså skønt, at se og læse, hvor godt han er faldet til ![]()
Sikke en herligt billed ![]()
Hvor var det godt i fandt hinanden
Jeg er helt rørt på dine vegne ![]()
Jeg elsker det frække blik han har. I guder hvor er han sød ![]()
Han ser ud til at være nem - han kan lide mindst to farver glitterbolde
![]()
Når han har valget, ser det ud til, at han går efter den hvide. Men det er nok, fordi det er den, han har haft med og har kendt længst ![]()
Herhjemme var det grøn der var favorit - men den var også sølle til sidst ![]()
Og jeg ELSKER den tendens folk her på forummet har med at tage billeder først - og redde situationen bagefter ![]()
Reddes? Hvad snakker du om?
Det er da bare Magnus’s nye plads i køkkenet? ![]()
Prioriteterne er da i orden ![]()
![]()
Den har ikke længere noget glimmer
Jeg tror, jeg gemmer den, indtil næste gang han får de andre væk. Lige nu er han meget omhyggelig med at sørge for, at de begge to kommer med i seng, så de ligger der om morgenen ![]()
Jah, det duede jo ikke at de sådan blev væk! ![]()
Hvor jeg bare smiler stort hver gang jeg læser i denne tråd.
Jeg var så ked af det på dine vegne da Asani blev syg og gik bort, men hvad der faktisk gjorde mig allermest ked af det var at læse, at du ikke vidste om du skullle have kat igen
.
Så at læse hvordan Kong Magnus bare er vadet ind med træsko (undskyld, kongesko) på, det er simpelthen så dejligt at læse. Samt hvordan I bare virker til at have fundet den helt rigtige melodi sammen. Så bliv endelig ved med at opdatere om hans små og sjove påfund
.