Kong Magnus flytter ind

Hvordan går det med Kong Magnus? :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Jeg synes, det går så godt - jeg kan ikke svare for Magnus, men han virker ikke just ked af det :smiley_cat: Når han ikke sover - i kradsetræet eller hos mig - render han ud og ind af haven. Og fanger sommerfugle :venter:

Han har afsløret en ny vane, jeg godt vidste, han havde - at ligge i håndvasken på badeværelset. Eva har fortalt det, og han demonstrerede det såmænd også delvis den første aften, mens hun stadig var her, ved at kaste sig i en våd køkkenvask :rolleyes:

Men jeg kan ikke nå at tage billeder af ham i håndvasken, for når jeg går efter kameraet, følger han med. Han følger altid med, og det er jo sødt - undtagen de gange hvor han myldrer så meget om benene på en, at man er ved at falde over ham :laughing:

Lige nu tæsker han rundt efter en af sine bolde. Og nu blev den smidt for mine fødder - men han gider ikke apportere i dag. Det er kun mavenus, der dur :heart:

23 Synes om

Han er landet i det helt rigtige smørhul…

13 Synes om

Det er lige før det bliver spooky - gæt selv hvem der ligger i håndvasken her… :smirk_cat::see_no_evil:

13 Synes om

De er jo ikke i familie for ingenting

8 Synes om

Lasse sover også i køkkenvasken, han kan ikke komme på badeværelset ellers havde han sikkert også brugt den :slight_smile:

10 Synes om

Kan man på det foreliggende grundlag konkludere at valg af vask som sovested er genetisk betinget…? :thinking::wink:

8 Synes om

Så knytter det sig i hvert fald også til aby-gener. Min Abasi gjorde det også gerne :blush:

10 Synes om

14 Synes om

Muhligvis, han er den eneste kat jeg har haft der gør det.

9 Synes om

Lasse i køkkenvasken :slightly_smiling_face:

17 Synes om

Her til morgen kunne jeg kun finde den røde bold inde i sengen. Hvor har du gjort af den hvide bold, Magnus? Det fandt jeg ud af, da jeg stak foden i min højre hjemmesko :laughing:

19 Synes om

Som sagt - når han er inde, skal han gerne være i hælene på mig. Han er meget omstillingsparat og altid klar til at prøve noget nyt:

22 Synes om

Ha ha jeg elsker dine billeder og beskrivelser af ham Kong Magnus. Han hjælper da bare med opvasken. :hoho: :klappe2:

8 Synes om

Se lige det bette engleansigt :angel:

I nat vågnede jeg med ondt i benet. Jeg får tit ondt i hoften, hvis jeg ligger på siden i samme stilling for længe, men det her var anderledes. Hvordan anderledes? Jo, jeg lå på noget. Lå på hvad? Ja, hvad mon, Magnus :venter:

24 Synes om

Det kan vi næsten matche… :heart:

22 Synes om

Høhøh, ja når det ikke er så varmt så ligger han meget gerne under dynen og putter, og tager sig ikke af at man mosler lidt rundt med ham :hoho:

8 Synes om

Det kunne sagtens have været Magnus, jeg lå på. Han var også i sengen. Men det var nu hans lille røde glimmerbold :blush:

15 Synes om

Prinsessen på ærten … :gruble:

16 Synes om

Magnus fortsætter med at underholde. Eller hvad man nu skal kalde det. I går morges, da jeg havde været i bad og trak bruseforhænget til side, sad han på håndvasken. Det er jeg ikke vant til - både Chili og Asani skulle nok holde sig på pæn afstand, hvis der var vand indblandet.

Men der sad han så, da jeg var i gang med at tørre mine ben - indtil, BUM!, han pludselig sad på ryggen af mig :uha: Jeg nåede ikke at overveje, hvordan jeg mest lempeligt (for mig selv) kunne få ham ned, før han selv fortsatte tværs over ryggen og ned på jorden.

Jeg siger det bare: Selv om man har velklippede klør, kan man godt sætte aftryk, når man forsøger at hage sig fast, hvor der ikke er noget at hage sig fast i :besvimer:

Egentlig tror jeg, at han i situationen var helt ligeglad med mig. Problemet var, at jeg stod i vejen for, at han kunne springe over på wc’et og komme den vej ned, og så må man jo bruge, hvad der er tilgængeligt. Men det ved jeg så for fremtiden - stå ikke i vejen for katten, med mindre du er fuldt påklædt!

24 Synes om