Konkurrence - sommerkatte 2020

Emnet for denne sommerkonkurrence er kort og godt Sommerkatte - til sædvanlig fri fortolkning.

I denne særlige konkurrence skal billederne være fra denne sommer, og man må tilmelde 2 billeder .

Du kan tilmelde billeder frem til og med 14. august ved at lægge dem ind i denne tråd.

15. og 16. august stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før 15. august (ja, det BLIVER svært)!

Mandag 17. august opgøres vinderen (den med de fleste likes). Måske kunne der ligefrem tænkes at være en lille præmie denne gang …

Herefter går vi tilbage til ugekonkurrencerne.

God sommer til mennesker og katte! :blomst:

5 Synes om

Alexander iført stenbed :wink:

8 Synes om

Afbleget sommer-Fritzz i fyldig kastratform. :rock:

7 Synes om

Efter at jeg selv (og @DorteH) har nået at like et billede allerede, har jeg lavet overskriften om. Forhåbentlig kan det hjælpe lidt i forhold til at huske på, hvad tråden går ud på :slight_smile:

6 Synes om

:flushed:

2 Synes om

Det er ikke perfekt men det viser nu lidt

5 Synes om

Find Fiona under Big Daddy :wink:
Når I finder hende, og hun er ikke en lille kat, giver det mening, hvorfor den hosta variant har fået det navn :wink:

7 Synes om

@PiaB tak meeen :venter:

1 Synes om

Bastian i busken… :hjerte:


Bastian, 30.05.2020

15 Synes om

UPS! :smiley: :stuck_out_tongue:

Det er også bare mega svært at lade være!

Min lille hjemløse tilløber som godt måtte blive for mig men ikke for husets andre katte. Fik navnet Frida. :kissing_heart:

14 Synes om

Det var egentlig min plads …

10 Synes om


Vi har svalerede i gavlen, det er både sindssygt spændende og enormt provokerende… de er jo næsten lige til at hapse :joy:

6 Synes om

@DorteH - husk at vente med at like :slight_smile:

Damn - did it again… :pensive:

Hiver lige den her op, sommer er jo mange ting, også regnvejr, så mon ikke det kan blive til nogle flere billeder af vores skønne katte? :smil:

Disse 3 bruger sommeren til at fise den af

6 Synes om

Siden man godt må tilmelde 2 billeder …

12 Synes om

Rappe nyder havelivet med piedestal midt i blomsterbedet - selvfølgelig er den lavet til hende :wink: (Og ja - det er den faktisk :see_no_evil: da træet blev savet, blev stubben med vilje savet i den højde, så kattene havde to af dem at sidde på :tihi: )

13 Synes om