Nej, men begge er skydevåben …
Søde killinger og deres mor er simpelthen bare noget af det kæreste
Tusind tak @Eva
En opdrætter fra Frankring havde reserveret Fauna, men meddelte i går at hendes type ikke passede til hendes opdræt. Fint, for så bliver hun bare hjemme, som oprindelig var planen med hende ,
Lige pt lømler hun lidt og er ikke så harmonisk, men hun skal nok blive en flot pige
Personlig siger jeg YAY, for så kan vi/jeg bliver ved med at følge og se hende. Synes hun er så køn, er vild med hendes sort/hvid ansigt, og havde klart lagt billet ind hvis jeg skulle have kat igen, var til killinger og katte med korte haler.
Hun er da absolut bedårende
Jeg er helt enig i, at det er godt, vi kan følge hende
Ja øv i ikke fik hende solgt
Men som andre siger fordel vi her på katte gale virkelig kan nyde hende også
Planen var jo i første omgang at hun skulle blive hjemme, men tænlte ok, nu der kom en henvendelse på hende til avl. Og helt ærlig, så er vi ikke spor skuffet over at hun sprang fra vi er begge dybt forelsket i hende
Meget forståeligt. Vil I så selv bruge hende i avl?
Ja, det forventer vi, samt naturligvis også show
Lige et par videoer
Kunstig græs er den helt store underholdning, både for store og små
Vanda er så tålmodig og finder sig troligt i at de store leger ræs på hendes hule, vi har fjernet dem adskillige gange, men de fiser lige tilbage og leger videre og gør det dagligt
Åh små stumper
Vandas små ser ud som om de godt ville lege med - men de andre er nok lidt for voldsomme for dem endnu.
Sød og dejlig film
Åh skikke video af de smukke små
De er meget nysgerrigen på de store, og ja det er lige voldsomt nok for dem endnu
Ja de er så skønne de 3 små fedlinger