Nuttetheden bliver ikke større, til gengæld bliver det vildere
Godt at høre, at det går fremad
Åh sikke en dejligt opdatering og læse
Og sikke skønhedder
I går fik de kun mælk 3 gange og de tog godt fra hver gang.
Dagens vejning viser at der er kommet gang i mælkebaren, de har taget 11-13- 16- 15- 13g på og for første gange var der ikke en skrigen efter mad, da jeg vejede dem
Oda har stadig tynd afføring, men det skal selvfølgelig have tid til at rette sig.
Hun fortsætter med antibiotika og smertestillende, til hun har fået samlet i ti dage, samt og ikke mindst prokolin indtil maven er på rette køl.
Smertestillende vil hun selvfølgelig få så længe hun har ondt.
Hun får en lille teske Hils A/D morgen og aften, så hun får lide ekstra at gøre godt med til killingerne og sig selv (pt tør jeg ikke give mere, da det kan give til tynd afføring )
Undskyld lyder dumt, men står og bliver helt rørt og tåre kommer på jeres vegne over fremskridt
Tusind tak Det er også en stor lettelse, for søndag inde hun begyndte at spise søndag aften, var jeg begyndt at opgivet håbet og tænke, hvad skal vi nu., nok også derfor jeg brød ud i tåre, da hun begyndte af spise.
Hvor kan jeg godt forstå det var en stor lettelse
Hvordan går det med dem?
Killingerne stortrives og tager fint på, de får flaske x 3 daglig.
Oda har det også bedre og passer dem så fint, dog er afføringen stadig blød, men tænker ikke det bliver bedre før hun er færdig med antibiotika og smertestillende.
Godt at høre, at det stadigvæk går den rigtig vej. for det kun forsætter sådan.
Det går stadigvæk godt fremad og killingerne tager mellem 10 og 15 g på om dagen, med flaske 3 gange daglig.
Der er også mere hold i Odas mave
Vi kan samtidig meddele at næste kuld er på trapperne og forventes at komme i uge 37. De stolte forældre er Vanda og Skipper
Dejligt opdatering
Killingerne er nu 14 dage, syntes selv de stortrives. det samme gør Oda og hun hendes mave er også i orden igen.
De har sørme også fået navne, det blev et QuiZ kuld
DK KorZhik’s Alias, KBL n 01 21 - Han vejer 203g. (103g v. fødslen)
DK KorZhik’s OK Boomer, KBL n 01 21 - han vejer 238g (105g v. fødslen)
DK KorZhik’s Switch, KBL n 02 21 - Han vejer 212g. (100g v. fødslen)
DK KorZhik’s Fauna, KBL n 02 21 - Hun vejer 176g. (88g v. fødslen)
DK KorZhik’s Pundit, KBL n 02 21| - Hun vejer 199g. (95g v. fødslen)
Vægten måtte godt være bedre, men de er fine og fulde af liv, kravler rundt i hele kassen og bruger flittig Oda til at kravle rundt på
Hvor er det godt at høre.
Der er virkelig kære alle sammen, men altså Alias på det første billede
Sådan en dejlig flok
Alias har haft lidt ekstra hjerterum hos mig fra starten af og er stadig
Og nu også Pundit, sikke en lille nutte
Navnene er da fine nok - men det er altså ikke quizzer jeg kender eller har hørt om.
Hvor stammer de fra?
Søgte bare på Quiz spil, vi forsøger gerne at finde de utraditionelle navne
Enig, hende er jeg også total solgt til håber i den gead hun udvikler sig til at blive hjemme
Han er også så charmerende og den sorte hale og lille kalot
Så enig og tror hun bliver kanon flot typet.
Men er nu forelsket i dem alle, det giver helt helt særligt bånd til killingerne, når de får flaske