[quote=NicolaiSolberg;294291]Jeg har det også helt fint med at de tonser rundt i hele lejligheden og leger fangeleg… det synes jeg bare er sødt, og utroligt underholdene (ikke kun for kattene, men også mig).
Men hvordan fører man sådan nogle sammen? skal man bare lade dem hvæse lidt af hinanden, eller skal man så trække dem væk?
Eller er der en tråd herinde hvor det står alt om sådan noget, og hvad man kan gøre for at gøre det lettere?[/quote]
Du har ret, INTET er mere underholdende, end når to killinger klovner …Jeg får mange daglige grin, af deres tossestreger 
Der er vist masser af sammenføringstråde, men jeg gentager gerne hvordan jeg gør det - Og med heldig resultat hver gang 
Jeg sætter transportkassen med den nye misling lige midt i stuen - Lader den/de gamle snuse lidt til den nye, så jeg er sikker på, at de har observeret at der er kommet en ny beboer …Efter ganske kort tid åbner jeg lågen, og lader den nye mis træde ud i rummet. Den nye vil sikkert gå rundt og undersøge sit nye hjem …Den gamle vil sikkert følge efter på behørigt afstand og stor hale - Måske med lidt brum og lidt hvæs !. Jeg griber ALDRIG ind medmindre at pelsen flyver om ørene på en, men lader dem selv klare paragrafferne- Det bedste I tobenede kan gøre, er at opføre jer så naturlig som muligt - Forsæt jeres daglige gøremål og giv den største opmærksomhed til jeres ‘gamle’ mis, så den ikke føler den bliver skubbet ud …den nye er alligevel travlt optaget af at undersøge sit nye hjem.
Når den lille ny, har været en tur rundt, så samler du den stille op, og bærer den hen til sandkassen, hvor du sætter den, og laver lidt grave-bevægelser med dens pote - Så fatter den straks budskabet :). Dernæst kan du lige vise den lille ny, hvor maden befinder sig.
Nikolaj I skal altså ikke frygte at sætte to jævnaldrende killinger sammen - Jeg har endnu ikke set, det ikke har lykkes og helt uden problemer …Det er straks noget andet når man sammenfører voksne katte.