Lille renoveringstråd

Hvor er det dog flot :star_struck: og den blomster væg :star_struck: tillykke med det færdig resultat :: :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Og her kan man virkelig se hvordan fliser og tapet spiller sammen. Lækkert! :thumbup:

4 Synes om

Det ser hammer godt ud :hjerte:

1 Synes om

Jeg følger folket :smirk:, det er blevet lækkert :+1:

1 Synes om

Fototapet er bare så fint.
Og ja det giver stemning og dybde på en fin måde til et rum

2 Synes om

Gør det!
Du kommer ikke til at fortryde lidt farve!

2 Synes om

Udfordringen ligger i at vælge hvilken :wink:

3 Synes om

@PiaB - Hmm, vælger du et smallere billede vil jeg da synes det lille stykke henne ved køleskabet ville være ideelt? Også da man ser det henne fra stuen, og kan blive glad :smil:

Typisk Hugo :hjerte:

Væggen er SÅ fed, og det er klinkerne også! :grin:

1 Synes om

Det giver SÅ meget til rummet, at der er den væg med mønster :heart_eyes: Ville ønske vi bare lige kunne gøre noget lignende i alle rum.

2 Synes om

Vi har fået købt bord til køkkenet.

Der er stadig totalt kaos i huset, men vi mangler kun at tømme EN flyttekasse med køkkenting… Og så lige en kasse med te og alkohol, men det føles som småting, fordi det ikke skal vaskes op.

Birk er på overnatning hos sine bedsteforældre, så i dag har vi fået gjort lidt mere i køkkenet, på badeværelset og i bryggerset.

Det bliver lige så stille bedre og bedre… Vi skal nok nå det hele, engang :see_no_evil:

16 Synes om

No offense, men jeg synes altså ikke trådens titel er retvisende - der er sgu’ da ikke tale om en lille renovering… :thinking: :sunglasses:

4 Synes om

Jamen, det er kun køkkenet, der har fået en ordentlig tur :ups: Bryggerset manglede bare skabe efter det blev fikset i september/oktober, og havestuen og badeværelset er mindre ting…

Det er jo ingenting ift Pias renovering :ups:

3 Synes om

Ikke alt behøver være så omfattende for at være en større renovering :hoho:
(Jeg gør det aldrig igen selv! Skal jeg ud i noget lignende bliver det på betalt arbejdskraft!)

3 Synes om

Jeg vil faktisk også hævde, at Pia’s “renovering” snarere bør kategoriseres under “nybyg”… :smirk: :grin:

2 Synes om

Stod det til mig, så var der gjort mere ved hele underetagen… Meeeeen det er mere havregrød trods alt ikke værd :wink:

3 Synes om

Altså jeg brød da ikke ydermurene ned :hoho: :see_no_evil: kun 1,5 væg mellem køkken, stue og gang røg i svinget … :hoho:

1 Synes om

Resten af underetagen kan jo også tages på et andet tidspunkt - feks mens du ikke er højgravid :tihi:

1 Synes om

Jeg ville lige nu ønske, at jeg ikke havde haft så stort et behov for at opdatere alt muligt, mens jeg lige er højgravid OG det er 100 grader. Selv i dag er jeg ved at smelte bare ved at sidde ned :ups:

3 Synes om

Vi er flyttet helt ind på badeværelset, bryggerset mangler kun at få et skab op over eltavlen og så er der lige havestuen, hvor alt skal slæbes ud for vi kan lægge fliserne… Det kræver lige lidt hjælp :tihi:

Men! Vi er flyttet helt ind i køkkenet og har fået sorterer så alt står pænt i skabene! Vi har cirka det der svarer til 2 underskabe, som står tomme :ups:

OG el og fuger er færdige!

(Ja, der står lidt på bordet. Men det skulle væk, så de kunne fuge)

Nu trænger det så bare virkeligt meget til et personligt touch, det er en smule sterilt, da alt flytterodet var væk :uha:

15 Synes om