Lille renoveringstråd

Hvor er det altså blevet fint!!

Tillykke med det!!

Er det blevet som I håbede og ønskede?

2 Synes om

To underskabe der står tomme, siger du…

Legekøkken til børnene

9 Synes om

jeg er lidt meget forelsket i jeres nye køkken - damn det er fint! :smiley:

3 Synes om

Tak :smiling_face:

Ja, det er det! Det er rigtigt meget som vi har snakket om :heart:

Vi kan stadig ikke gå forbi, hvis de skal stå åbne på den måde :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Og?.. Jeg forstår ikke helt problemet :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Hvor ser det altså godt ud :smil: :blush: og kan læse det ikke er noget I har fortrudt, det er bare godt :smil:

Og som @Enki forstår med de to tomme underskabe, er da alletiders ide :smil:

Ved godt du skriver

Vi kan stadig ikke gå forbi, hvis de skal stå åbne på den måde

Ja og :upside_down_face: kan kun holde med @Enki jeg forstår heller ikke problemet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Udover vi ikke kunne komme forbi, så ville der være kat i resten af højskabet… Det er bare nej tak til noget jeg skal spise af :wink:

Han har også et lille fint køkken, hvor han tilbereder biler til os :joy:

9 Synes om

Du skal bare til et par bøtfester så er de fyldt op :sunglasses:

Noget andet…. Har i malet med magnetmaling på den væg? :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg har misset din post :ups:

Det er ikke magnetmaling, men magnetfilt. På hele den ene væg :smiley:

2 Synes om

Jeg ville egentlig tage billeder af det hele, når alt var færdigt… Men der er småting i alle rum, der lige trækker ud :slight_smile:

Så nu får I lige havestuen. Jeg vil gerne have skiftet lampen på væggen, der skal nogle rispapirslamper i loftet, og der skal kroge op til gynge/tumleringe.

I kan måske godt fornemme, hvem rummet lidt er indrettet til :hoho:

Det nye er gulvet (før var der træt blåt tæppe) og sofaen.

15 Synes om

Det er da blevet super hyggeligt :smiley:

1 Synes om

Ser mega hyggeligt ud, det bliver i alle glade for :hjerte:

1 Synes om

Så fik vi sat skab (skjuler elskabet) og stole-knager op i bryggerset. Det var de sidste planlagte detaljer :blush:

Normalt står der ikke pakkede fødselstasker på bænken, men altså, lidt klar skal vi jo være :sweat_smile:

17 Synes om

Så blev køkkenet ryddet rimeligt op i aftes :relaxed:

Fliserne er noget mørkere end i virkeligheden pga lyset.

Udsigten fra døren.

Vores elskede kogeø. Den er flyttet 30 cm hen mod vinduerne ift før (det passede med bjælken og emhætten), så der nu er plads til et spisebord i fuld bredde. Men der er stadig lækkert meget plads i selve køkkenet.

Billedhylderne er lige kommet op. De gør bare så meget ved den væg.

Det er så hyggeligt med de magneter, synes jeg :heart: Det er kun en del af samlingen :ups:

Hygge-lamperne over spisebordet er lige kommet op. Vi skal lige have besøg af min bror før de kommer til at hænge helt lige :ups:

Men så er vi vist igennem det hele for nu :partying_face:

15 Synes om

Det er bare blevet så lækkert! :thumbup:

3 Synes om

Kan kun sige det samme som @Enki

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jep tilskynder mig meget - det ser rigtig rart ud… og jeg elsker tapeter så er helt vild med jeres fotowall :hjerte:

1 Synes om

Det kan godt være det var en træls lang og dyr omgang, men hvor er det blevet flot.
Tillykke med det og især den blomstervæg - så fed!

1 Synes om

Nu er vi så nået til det sidste, vi gerne ville ordne i denne omgang… Måske en bitte ting, men det tager tid med vores manglende overskud :sweat_smile:

Vi har indkøbt skabe til under trappen. De skal fyldes med bakke og transportkasser. Jeg er såååå træt af at have en bakke til at stå og støve der, og grus ud over det hele. Og bakkerne har ikke haft et hjem siden ‘hullet’ i gangen blev lagt til bryggerset sidste år.

Jeg fik først taget et billede efter transportkasserne blev fjernet. Før: kaos :see_no_evil:

11 Synes om

Hjælper det at have udgangen af kassen til at vende ind mod muren?
Kan du mærke forskel i mængden af grus der kommer med rundt i huset?