Lille renoveringstråd

Altså, farven er da ikke super langt fra de fliser, vi får :tihi:

2 Synes om

Jeg har præcis samme låger på nogle køkkenmoduler.
Der var også en der kommenterede på det - indtil jeg sagde at jeg altså først pillede filmen af når jeg var helt færdig med at komme på plads og skramle rundt med ting

2 Synes om

Jamen det er en flot blå! Havde selv et gulv i samme farve da jeg boede i Kbh. Har bare aldrig set køkkenlåger i den farve.

2 Synes om

Jeg fik lige kigget bedre på billedet… Fliserne er blågrønne :ups:

2 Synes om

:grin: Det tænkte jeg godt på. Så er du jo en tøsedreng :grin: Mit gulv VAR den farve. :grin:

1 Synes om

Nu bliver jeg altså nødt til og høre, har i virkelig så velopdragen katte, der ikke rør noget i ta højte for katte

Den æske chokolade der står i midterste skab, kan den godt stå der uden der bliver små prøve smagt

Det syndes jeg er imponerende hvis i kan :uha:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg tror det er noget samlegrej, ikke chokolade? :gruble: Det sagt, så kan man godt have det stående herhjemme… Bortset fra når Ronja har killinger, så æder hun alting - undtagen tørkost helst :tihi:

2 Synes om

Tro du har ret @Eva_K når jeg fik fundet luppen og fik øjnene tørret
Jeg må vist også heller lige pudse brillerne :ups: :olding: :see_no_evil: :speak_no_evil:

4 Synes om

Nej, det kan vi ikke… Efter vi fik Arthur :roll_eyes: De andre har der aldrig været problemer med.

Muffe har dog i løbet af den sidste uge begyndt at hoppe op på bordet for at spise leverpostej. 9 år er da lige alderen til at begynde på den slags pjat :dokdok:

3 Synes om

Der er gudskelov også opsat en midlertidig væg der adskiller køkkenet fra resten af huset mens de er igang, så kattene slet ikke kan komme derud :sweat_smile:

9 Synes om

Nok det klogeste valg i hele dette forløb. :tihi:

2 Synes om

Lyder som om Arthur er en god finde på nye ideer :tihi: Muffe har bare først nu fundet ud af leverpostej er godt :tihi:

Åhh næsten synd for tro nu kattene ville være rigtig gode hjælper :grin:

3 Synes om

I fredags så der sådan ud:

Det gik torsdag aften op for mig, at afdækning i den den side har et hul i toppen på 20x60 cm, så det ville være et spørgsmål om tid før en kat (Hugo!) ville falde i.

Så de har fået lavet et låg til det, som malerne lige må give en hvid stribe rundt i kanten.

I går fik vi sat skuffer i næsten over det hele.

I dag er vi trætte :snail:

15 Synes om

Godt at komme det i forkøbet! Da lille tynde Jolene flyttede ind hos mig, fik jeg også skrået en plade til at ligge ovenpå på mit køleskab og fryser, og lukke af for det hul der var mellem fryser og væg. Kunne lige se hende falde ned der og sidde i klemme. :blegne:

2 Synes om

Ud at kunne udgøre en potentiel katte-fælde, så er det da en indiskutabel støvsamler, så nok smart at få den lukket uanset… :wink:

1 Synes om

Det er ikke meningen, der skal låg på. Ved ikke lige hvorfor, men der vil der generelt ikke være ved Ikea køkkener :person_shrugging:

Det er der generelt ikke ved køkkener … der sætter man tilpasningen på i siderne, men ikke toppen …
her satte vi nu også på i toppen alle steder, så mindst muligt kan komme derned. :slight_smile:

(Vi fandt mange sjove ting her i huset, da vi fjernede både klædeskabe og køkkenskabe med kun afdækket side og ikke top :hoho: man kan jo ikke få det op derfra uden at pille skabet ned)

2 Synes om

Så er bryggerset så færdigt, som vi får det lige nu. Vi skal lige en tur igen igen igen i Ikea for at få hængsler, der åbner opad, og med tiden skal der nok nogle kurve osv til. Men det finder vi ud af :slight_smile:

Vi har valgt en knagerække, den skal bare bestilles og lande.

Med tiden skal der også noget pudeværk eller noget på bænken, men der skal jeg lige have den helt rigtige idé og finde det rigtige stof.

Forhåbentligt er mit bækken med på at tørre skabe osv af i morgen, så vi kan begynde at flytte ind.

15 Synes om

Det ser altså sk*de godt ud! :smiley:

2 Synes om

Det er virkeligt flot. Ved godt misundelse er en grim ting , men det er jeg altså

1 Synes om