Lille renoveringstråd

Det ser godt ud Lykke <3

2 Synes om

Vinduet skulle komme fredag, og så skifter de det tirsdag, og så kan det hele blive færdigt :partying_face:

Kæææææft, hvor vi trænger til et køkken igen!

Vi har i dag været i Ikea igen igen igen, så nu er der hængsler til de sidste låger i bryggerset! Der er knager oppe, vi har fået købt lidt indretning og alt er tørret af.

Rune er ret stolt af, at have fået de to knagerækker til at hænge som en :heart:

Så nu skal jeg bare lige have fundet energien til at flytte ind derude igen… Og rydde rummet for alt det, der allerede er flyttet ind :see_no_evil:

Vi er lidt spændte på, om den her løsning er en god eller skidt idé :slight_smile:

10 Synes om

Den knagerækker hold da op den er flot :smil: skulle jeg give en bud ville jeg tro den kom fra en design butik

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg troede nærmest det var IKEA gudernes gave til mig, men jeg endte med at pakke den sammen og returnere den igen :slight_smile: Vi klikkede bare ikke sammen…
VH
Susanne

4 Synes om

Vi lever stadig i drømmen :see_no_evil:

Rune håber i hvert fald at gennemskue en god måde med støvsugeren.

2 Synes om

På tirsdag :partying_face:

7 Synes om

på tirsdag hvad?

Så ryger de her gamle vinduer, og køkkenprojektet får lidt fut igen :grin:

2 Synes om

aha I skal også have nye vinduer - det havde jeg ikke lige forstået.
Så godt!

Det er vinduerne, der er skyld i forsinkelsen… Der kom Corona på fabrikken et par dage før vores skulle være færdigt, og så har vi ventet i 3 uger på det kom :see_no_evil:

De skal op før murer og elektriker går videre.

1 Synes om

hvilke vinduer skal I have i?

Sådan nogle med glas i… :see_no_evil:

Du bliver nødt til spørge lidt mere specifikt for jeg kan svare :sweat_smile:

1 Synes om

Ja det er en fordel især om vinteren… Og i regnvejr ;-o

Jeg tænkte mere på farver, materialer og størrelse

1 Synes om

Fabrikant? :ups:

Hvide i plastik og aluminium. 2 styk der er delt i 2 hver og åbner ud mod siden. Størrelsen er så de passer i de to huller.

Se, hvor teknisk, jeg lige blev :klappe:

Øh… Dem tømreren bestilte hos :ups:

4 Synes om

Lyder godt - det bliver spændende at se de færdige billeder derfra

I dag er jeg tidligt oppe, selvom jeg har fri… For murerne er her og sætter fliser op :partying_face:

7 Synes om

Så bliver der fuget i morgen :smiley:

17 Synes om

Hvor bliver det fedt :+1:t2::slightly_smiling_face:

2 Synes om

Fliserne er Så Fede. :star_struck:

2 Synes om