En eller anden klovn fik ikke nok afstand på chocolate chip cookies - de kan jo ikke serveres for gæster - hvad skal jeg dog gøre…
De ligner jo løgn.
Altså var jeg gæst, ville jeg med glæde spise dem. Så længe smagen er fin, så skidt pyt med hvordan de ser ud. Med mindre det er Dronningen eller andet meget fint selskab. ![]()
Nej Dronningen kommer ikke her i huset, så ja jeg må nok bare servere og smile.
De smager uforligneligt; masser af smør og farin og nok belgisk chokolade til at afrunde smagen med
![]()
![]()
Hvis dine gæster er for fine til at spise dem, så kan du lige få min adresse, jeg modtager gerne!
Ingenting eller rester til aften
Til vores lille frokost fik vi: sild, tunmousse, rejer, laks, røget ørred, lun leverpostej, tarteletter, rullepølse, hamburgerryg, kiks med ost osv og en fad med snoller…
Jeg kan dårligt rokke med et øre ![]()
Forloren hare på frost fra nemlig, en okay og billig en, de kun har en gang imellem. En rest kogte kartofler varmet i gryde. Rå blomkål.
Det blev koteletter med sovs og kartofler og syltede tomater
Jeg sprang så over maden, da jeg fik det lavet
Og total blank på hvad jeg skal sætte på menuen i morgen
Med venlig hilsen beimis ejer
Pankopanerede nuggets med lidt for hvidløget parmesan dip… Der står en Cocio klar til at kvæle smagen ![]()
Pita
En rosinbolle, kyletter med pomfritter og en crossaint, kombinationen af oprydning, rengøring, vasketøj og en klister kat gjorde det bare skulle være nemt, hvilket blev kombineret med en to good to go pose fra bageren ![]()
Boller i karry med ris, der var godt med skrald i karryen
,
Et par bøffer, kartofler i ovnen, stegte gulerødder med hvidløg på panden og bearnaise sauce til - og lidt friske tomater til mig også ![]()
Noget så spændende som rugbrød med æggesalat ![]()
Åh hvert år til jul når jeg går igang med småkager, jeg kan ikke rulle dem ens småkage dejruller og når
Jeg skal have den skåret , bliver det ikke lige, får rulle ud af form, de bliver uens. Og dem med fyld, når de skal skæres
så vil fyldes ikke skæres, så bliver rullen varm, så går det i stykker, fyldet kommer ikke med.
Så skal småkager lige have 30 sek mere, det var så 10 for meget, de blev lige til den mørke side.
Men jeg får de slags som vi holder mest af lavet, og kommer der noget,siger jeg de er hjemmelavet og det kan man se.
Vil I brokke jer så lav dem selv.
Og som jeg har fået af vide det er kun træning, men bliver ikke jeg får bagt småkager tit
Ja jeg syndes dine de er flotte
og de er hjemme lavet, de ser lækker ud
Men følsen med, du siger du ikke kan servere dem, kan jeg sagtens følge dig i, nøj jeg selv vil slås meget med den
Mon jeg skal have gang i bagning i dag, bliver fristet
Med venlig beimis ejer
Jeg tror nu mest af alt, at Birgit forsøger at give sig selv en god undskyldning for selv at spise dem alle sammen ![]()
Selvfølgelig @galath
den havde jeg ikke regnet ud ![]()
Så skal jeg jo holde med Birgit i stedet ![]()
Jeg skal til påske"frokost" hos min veninde og hendes kæreste - det bliver først ved 17-tiden, da de er til egentlig frokost hos hans familie. Alternativet var at vi skulle have mødtes i går, men der skulle jeg arbejde. Så må man jo få puslespillet til at gå op på en anden måde. ![]()
Det bliver ret traditionelt og jeg skal have æg+rejer og hjemmelavet hønsesalat med. Jeg har aldrig lavet hønsesalat før, men det lykkes jo nok.
Jeg laver en stor portion så der også er til i morgen, hvor min bror kommer her til påskefrokost.
Min veninde laver hjemmelavet remoulade til fiskefileterne, og jeg har lokket hende til at lave ekstra, så jeg kan få med hjem til i morgen. ![]()
Det blev kartofler og medister i svøb til aftensmad
Jeg er voldsom glad for fisk for tiden, så i dag fik jeg sushi (igen igen).
Jeg sad og overvejede om jeg skulle bestille take away - men kom frem til, at det bliver rugbrødsmadder igen-igen ![]()