Mad i 2021

Yes yes ingen ko på isen, og de var også gode :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: skal helt sikkert prøve dem igen

3 Synes om

Vi fik helstegt kylling lavet på grillen, dertil salat, hjemmelavet dressing, flyttes og lidt fritter

3 Synes om

Lagkage med jordbærmousse.
Fløden på toppen sammen med ananaskirsebær, blåbær, hindbær, jordbær og chokoladespåner.
Den var ok, men ikke så god som jeg synes den ser ud. Der er for lidt smag i bærrene endnu.

9 Synes om

Nøj, den er fin! :smiley:

Jeg blev også (næsten) fristet af jordbær forleden, men fik over overbevist mig selv om at jeg nok ville blive skuffet. Vil hellere vente på at de rigtig gode kommer. :slight_smile:

2 Synes om

Uanset hvordan den smagte, er den virkelig flot :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Mørbrad bøf og fløde kartofler

1 Synes om

Jeg kom til udelukkende at leve af hveder i går, så ribeyen er rykket til i dag … når jeg liiige får taget mig sammen. :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har fået pulled chicken-burger m. barbecue og aioli i grovbolle :slight_smile: Sundt? Naaah, men det smagte godt, og der var nok til madpakke :smiley:

2 Synes om

Fisk, fisk, fisk og lidt æg. Lidt overdrevet men ikke meget galt. Varmrøget ørred filet (og brød) i fredags, sushi i går og karrysild m. æble og timian, og kogte æg (og brød og tomat) i dag. Og har panerede fiskefileter i fryseren, til en anden dag. Superlet når overskuddet slet ikke har været til at lave mad, og lysten til at spise begrænset. :ok:

3 Synes om

Skinkestang med tomatsalat til :smil:

1 Synes om

Vi skulle have rester fra i går, men blev lige 5 ekstra med kort varsel, så det blev i stedet for frysepizza med salat og hjemmelavet dressing

2 Synes om

Det blev gullasch af det sidste mørbrad med cocktails pølser og elefant bussemænd, med kartofler til dem der ville have det, og pasta til dem der ville have det
Beimis hjalp med at tjekke mørbraden ok rå, så for hvert stykke jeg skar, fik beimis en tern kød.

3 Synes om

Nu jeg var tidligt hjemme og Føtex havde en kalve grydesteg på dato, bliver det dagens ret, med overstegte kartofler og noget sovs til :slight_smile:

4 Synes om

Igår striwet flæsk stegt i ovnen. Idag fiskefilet - skal vist lige ind og hente ekstra reomulade :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Det bliver hjemmelavet pizza, så jeg kan få dej i fryseren så nemt til anden gang + oprydning i fryser af slatter til pizza brug

3 Synes om

Gryderet med ris, det blev godt :slight_smile:

2 Synes om

Da det var en arbejdsdag på kontor og ude på besøg fra kl 7.45 til kl 18 i dag, så var hunden sendt i dagpleje hos mine forældre i dag.
Det betyder også at de har budt på aftensmaden mod at jeg hjælper med at lave den :smiley: (ret fin deal :smiley: )

Så et fad på grill er fyldt med kartoffel og knoldselleri, på grillen er også et rådyr yderlår.
Dertil agurkesalat og en asparges/jordbær salat :slight_smile:

Nu er jeg faktisk også sulten :ups:

5 Synes om

Åh er tom for ideer til maden I aften, men har fars og kylling filet i køleskab, så må bliver noget af det

1 Synes om

Har opdaget jeg savner min salat til aftensmaden, jeg opgave den i efteråret da jeg kørte træt/sur i dressinger, ja nok sundere uden men så får jeg det ikke ned, skal have lidt på. Er der nogle der kender nogle sider med dressing opskrifter. Der er mange på nettet, men har prøvet 4-5 stykker sidst på sommeren, for at få lidt fornyelse, den ene være en den anden, så tabte lidt modet.

@Eva_K Nu skal du på banen med din pastasalatsdressing :savle:

1 Synes om