Vi skal have pastasalat med kylling, og så blev jeg lige inspireret af tråden til at lave dressing ![]()
Nej, normalt bruger vi ikke engangsservice, men der er altså nogle smalle hjørner, når vi ikke rigtigt har plads til at vaske op ![]()
Vi skal have pastasalat med kylling, og så blev jeg lige inspireret af tråden til at lave dressing ![]()
Nej, normalt bruger vi ikke engangsservice, men der er altså nogle smalle hjørner, når vi ikke rigtigt har plads til at vaske op ![]()
pandekager…
Købte mango chutney med ingefær men det var ikke godt til mine æggesandwich… What to do…
Fandt en opskrift på kylling i karry smagte til med mango chutney, det prøver jeg i stedet
Halvfabrikata fra Bælum storcenters delikatesse ![]()
Mænnerne er ved at sætte båd i vandet, så er helt alene hjemme ![]()
Jeg tænker spaghetti med en rest pølser og nogle cherrytomater ![]()
Hjemmelavet stjerneskud… men så var aspargeserne blevet slatne, og jeg havde glemt at købe tomater. Så det blev knækbrød i stedet
vi prøver igen imorgen…
VH
Susanne
Spar? ![]()
Ja
Det er eneste dagligvarebutik vi har ![]()
ql8…
Helstegt kylling proppet med masser af persille og med kartofler, gulerødder og hjemmelavet agurkesalat til
Og det er? ![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg gætter på culotte ![]()
Ja selvfølgelig
krop og hoved lever bare hvert sit liv jubi eller noget
Tak for hjælpen @galath
Med venlig hilsen beimis ejer
Jims internetopkobling indebærer betaling pr. bogstav … ![]()
mere specifik…et stykke velhængt koballe …venstre
Vafler i dag og chessburger suppe i morgen
I dag har vi haft en lille frokost til 4 med lune retter.
Rugbrød med:
Varm leverpostej og sprød bacon
Lune frikadeller med rødkål
Lune soja nuggets med rødkål
Varm svampe/nøddepostej med champignon skiver stegt i hvidløgssmør.
Vi griller og spiser i udestuen ![]()
Kylling inderfilet og kartofler, vendt i olie, krydderet med salt og peber og så ellers i ovnen, det var nemt simpelt og Mille kunne få hendes rå kylling som hun gerne vil ![]()
Doven mad aka instant nudler med soya æg og forårsløg