hakkebøf med maaaaaaasser af bløde løg
Noget så fancy som pølser og brød… der er fodbold til to af drengene, så det må gerne lige være nemt… ![]()
Bacon og ost i grillet sandwich - det burde være en del af Maslows pyramide ![]()
kyllingecordonbleu med kartoffelstrips, bagte gulerødder vendt i olie og timian og en klat bearnaise til
Top eller bund på Maslow?
Både og er jeg nok ude i ![]()
Knækbrød…! Og så vil jeg gerne bede om min dyne til dessert… Det var en slem dag rent sovemæssigt, så knækbrød var faktisk et ganske flot arrangement. Godt der kun er en nattevagt tilbage i denne runde!
VH
Susanne
Kål med karry og hakket oksekød
Hel stegt rødspætte og så gemt jeg en stykke til beimis
hvem tro I der gjorde sådan ![]()
![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg har lige spist spejlæg på rugbrød med bacon og en kop kaffe.
Det kan man vel også kalde aftensmad…
Det var i hvert fald lige det jeg trængte til.
Det anede jeg ikke var en ret indtil for få uger siden.
Det smager jo genialt ![]()
Bacon leverer altid! ![]()
Det er en af de der, hvor kombinationen overrasker enormt positivt.
Man tænker “kål, karry og oksekød … jaja” - men kombinationen er virkelig god! ![]()
Så snart der er bacon og fløde i en opskrift, kan det ikke være mislykket ![]()
Dagens ret rødfisk i ovn med grøntsager og kartofler til kom til og tage lidt til beimis som så får lidt rå fisk til aftensmad ![]()
Røget lam med kartofler
Vi gik rødfisk I går, tog lidt fra til beimis
Jeg købte rødfisk da det skulle være det samme som torsk bare lidt billigere, nu fik jeg ikke noget og spise i går men fik og vide det jeg lavede kunne der ikke smages om det var torsk eller rødfisk.
Det kunne beimis så, altså smage forskel rød fisk Nej tak
vil have fisk når jeg finder det, men når det kommer på tallerken så bakker beimis
Jeg er total kvæstet efter svømning og 6 års fødselsdag i går, så Knerk gav mad fra den lokale pizzaria
Jeg synes ellers ikke, at nogen har ringet på døren her ![]()
Kylling stegt i ovn med kartofler og dampet broccoli. Rester i morgen.
På onsdag giver min chef pizza, sodavand og flødeboller til alle os ansatte. Det bliver leveret til døren. Totalt go’ stil ![]()
Kyllingebryst i karrysovs med ananas og bacon i. Kogte ris og ærter.