Mad i 2021

Ved heller ikke hvad det hedder, men det lyder dælme godt :+1:t2::slightly_smiling_face:

2 Synes om

Det var ganske udemærket og dejligt nemt, hvilket er et stort plus i min verden :tihi:

2 Synes om

Lyder lækkert :slightly_smiling_face:

Det skal prøves

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Toast :woozy_face:

Salat; spinat med kold kylling, pærer (opskriften kalder på figner, men sød fast frugt ala pære, kakifrugter etc. kan fint bruges), mozarella og ristede mandler - med en mega lækker dressing. En af dem der er blevet en del af de faste retter fra Skønne Salater og Fantastisk Tilbehør :smil:

1 Synes om

Hurra for torskerogn og rugbrød :joy:

Det kan godt være bøtten kan tåle en tur i mikroovnen, men ikke med låget på :lol:

7 Synes om

Hakkebøf og flødekartofler.

1 Synes om

Nu er vi på den tid af året det bliver lidt spændende med maden da det ikke er til og få gamle kartofler og de nye ikke gro ret stærk i jorden :woozy_face: ikke spændende med ris 7 dage i ugen. Skal til og være kreativ. Har æggekage på listen, samt hjemmelavede pandekager. Hvor skal jeg have lagt den hoved i blød :rolleyes:

Flæskesteg, men hvide & brune kartofler, rødkål og en god sovs :savle:

2 Synes om

Ej jeg læste det som du havde rugbrød og torskerogn i mikroovnen og jeg var sådan lidt :nauseated_face::nauseated_face:

Men ja nå hvad end der var i bøtten så ser der ud til at dets levetid er overstået :wink:

1 Synes om

Ja, jeg tænkte også, at den torskerogn så virkelig underlig ud :rolleyes:

Julen falder tidligt i år :hoho:

3 Synes om

Som tidligere svindebonde, så er flæskesteg hverdagsmad, her i huset :slight_smile:
Vi får altid and til jul :slight_smile:

4 Synes om

Sådan er det også hos mine forældre. Kan huske som barn, at andre kunne være helt benovet over, at vi skulle have flæskesteg en tilfældig dag. For min mor var det nem mad - den skulle jo bare smides i ovnen.

Vi får også and juleaften… Runes familie får også and nu, vist mest pga mig :ups:
De får også flæskesteg og medister… Det må de jo om :wink:

2 Synes om

Det er da super - så er der mere and til dig :grin:

5 Synes om

Karbonader med grønærter

Havde gemt en lille bid Karbonader til beimis, nej tak jeg vil have grønærter :laughing:

Jeg tænkte mig ikke om jo selvfølgelig, det er jo katte logik :crazy_face:

5 Synes om

Gad ikke lave mad, så det blev thai take away. Dejligt.

4 Synes om

Rugbrød med fiskefilet

2 Synes om

Lammeculotte med ovnbagte rodfrugter og rødvinssauce. Ville egentlig gerne have haft stegte champignoner til, men gad simpelthen ikke lave dem. :sweat_smile:

2 Synes om

I aftes fik vi brændende kærlighed… jeg bryder mig ikke så meget om bacon og løg, så jeg spiste kartoffelmos med rødbeder… :grinning: alle 3 drenge er på weekend pasning. Jeg skal arbejde torsdag, fredag, lørdag og søndag, så det bliver stille og roligt. Men vi henter drengene i dag når jeg har fri. Så skal vi have aftensmad hjemme ved svigermor og svigerfar… mums. God lørdag.

5 Synes om

Aftensmad som andre laver til mig er en af mine livretter :wink:

4 Synes om