Mad i 2021

Brød med pålæg fra slagteren :slight_smile:

3 Synes om

Pulled pork med salat.

3 Synes om

Flæskesteg mit alles :drooling_face:

2 Synes om

Steak af oksemørbrad med hjemmelavet hvidløgssmør, fries og bearnaise sovs :yum:

3 Synes om

Verdens dårligste salat :roll_eyes:

2 Synes om

Vi har haft gæster til frokost i dag, så den står på rester i aften

2 Synes om

Herman har fået søde kartofler, ærter, tomat, lidt kartoffelmos og en hjemmelavet pirog med oksekød. Og jordbær til dessert. Moren har fået færdigret fra frost :grinning:

6 Synes om

Hakkebøf med bløde løg, nye Mallorcakartofler og dampede broccoli.

4 Synes om

Hvad er det der er verdens dårligste salat?

Med venlig hilsen beimis ejer

Hjemmelavet pitabrød :yum: med små frikadeller, kylling kebab (købt), tun og salat

2 Synes om

Onsdag: chili con carne (har fundet en der passer til mine smagsløg hos Agnes/Nemlig), ris og æble-tranebærsalat.

Torsdag: Butter chicken (igen fra Agnes/Nemlig) og tortelloni.

Fredag: sushi

I dag: Hjemmelavet burger, ja altså så hjemmelavet det kan blive når alle tingene er købt. :tihi:

I morgen: er planen at lave pizza

4 Synes om

Rikke kom forbi med aftensmad til mig :heart:
I går var jeg/vi…familien ude at grille hos hende og Jesper og Clara og Gusse :heart:

18 Synes om

Salat fra en café, der på ingen måde levede op til forventningerne.

1 Synes om

Godt du har dine børn Lisbeth :inlove:

7 Synes om

Ja :heart:

7 Synes om

Chicken cashew

3 Synes om

Ribben steg med kartofler fik også en af de sidste poser agurk op fra fryseren til hjemmelavet agurkesalat

1 Synes om

Det blev til pitabrød med kylling. Det skal være nemt og hurtigt de her dage, hvor alt går op i jagt og jagt … og lidt for lidt søvn og overskud til god mad.

2 Synes om

I aftes de sidste hjemmelavet pitabrød :yum: de kan overhovedet ikke sammenlignes med købt. Men de tager tid og lave næste gang vil jeg prøve og fryse nogle og se hvordan de bliver, og så skal jeg til og eksperter med blanding af mel

3 Synes om

De kan nemt fryses…

Det gjorde jeg sidste gang jeg bagte pita…

2 Synes om