Det blev æggekage i dag, godt nok i med flæsk, det havde jeg ikke, men med pølse stykker, det er to forskellige retter syndes jeg
Med venlig hilsen
rettelse det blev med pølse stykker i, drt var først gang jeg lavede det, plejer med flæsk i
Det bliver pasta i dag. Jeg har en lille håndfuld cocktailpølser, peberfrugt, løg, hvidløg, majs og en dåse hakkede tomater, jeg kan bikse sammen og smide på. Og så lidt revet ost på toppen.
Det bliver pandekager i dag, en grund til og få is til aftensmad
Og ny lavet jordbær syltetøj
Med venlig hilsen
Det pasta smagte sørme godt og der er nok til i morgen
Pizzasnegle, så der er også til fryseren
I går millionbøf med kartoffelmos, den var godt nok lidt tam, så der blev lige kræset lidt mere for resterne vi fik i dag. og den blev god.
Det blev taco skaller i dag
Med venlig hilsen
Byg selv burger med steget kylling filet
Med venlig hilsen
Jeg fik en lækker frokost sammen med min bror i går, så det var rigeligt med en ostemad til aften.
I dag står den på stuvet spidskål med en kalkun cordon bleu til.
Kylling nuggerts , ris, ærter, majs, små peber stykker, rosenkål, chili sovs
Til dessert pandekager med is,
Med venlig hilsen
Kartoffel røsti (medaljoner), en blandet salat med majs, radisser, æbletern, tomater, agurk og rød peber + hjemmelavet dressing. Og en lille soja schnitzel.
Jeg har taget en klat kødsovs op af fryseren. Tror jeg koger nogle ris til
Vi fik kartofler med brun sovs, dertil en karbonade til ham og frikadeller af soja og cashewnødder til mig.
Dagens ret for mit vedkommende, morgen mad, frokost, aftensmad har jeg taget på en gang her for kort tid siden, en stykke franskbrød med banan og en stor ske fuld skyr
De andre grill mad
Med venlig hilsen
Igår fik jeg lavet rigtigt bøf stroganoff, nøj det var godt , med ris til.
Med venlig hilsen
Igår promfritter i anty fryer og kyllinglår
I dag løse ris rester og den sidste rest bøf stroganoff og de sidste rester kylling nuggerts og lår
Med venlig hilsen
I går rugbrød, i dag bliver det pizza
I aften står den på flæskesteg og regner med jeg får fat på nogle nye kartofler
Med venlig hilsen
Superbrugsens slagter havde tilbud på et stort stjerneskud til 20,- så det bliver min aftensmad i dag. I morgen kommer min ældste søn og spiser og jeg har lovet ham hans livret forloren hare. Det bliver med nye kartofler, brocoli og brun sovs. Og chips til ham.
Jeg fik også lavet mormor salat. Og brunede kartofler til efter nyt opskrifter som er rost meget her. Det var så første, sidste og eneste gang jeg lavede dem på denne måde
Med venlig hilsen