Vi har haft gang i grillen med spareribs, hotwings, frankfurter, flytes, stegte tomater og champions med tilbehør af div frisksnittet salat og hjemmelavet dressing ![]()
Hakkebøf med bløde løg, nye kartofler og broccoli. Det var ikk’ så ring’ endda ![]()
Fransk hotdogs, det bestilte børnebørnene
Har en del rester, så det bliver til biksemad med spejlæg i aften
Jeg forkæler mig selv med en oksemørbradbøf m. sødekartofler og bearnaise
Dertil en god rødvin. En gang imellem må man godt
Lur mig, om der ikke kan blive en magnum-is til dessert… ![]()
Gullasch med nye kartofler ![]()
Farsbrød (ala rester) med feta, små kartofler, brun sovs og noget grød peber eller andet grønt
I forgårs kylling i karry sammen kogt med, ryd køleskabet for slante grønsager og ris
I dag koteletter med nye kartofler fra haven og bønner
Med venlig hilsen
Grillet kotelet og grillet pølser, med nye kartofler
Med venlig hilsen
Jeg har ingen appetit her i varmen, så det blev til et stykke toast med ost og rød peber, for dog at få noget sammen med min medicin
Lammekotelet på grill, med kartofler
Med venlig hilsen
Affødt af jeg for nylig genhørte Troels Trier og Rebecca Brüels bøf med løg sang, og bemærkede hvad måltidet bestod af og tænkte “skulle jeg ikke prøve det”. Nu spise jeg godt nok ikke sovs, og tilpassede det også lidt hvad jeg havde i huset i forvejen. Så det blev til bøf, med revet ost, bløde løg og spejlæg ovenpå. Kartofler skrået i skriver med masser af timian, tilberedt i ovn, og ribsgele til. Smagte godt, men lidt tungt nok til det er noget jeg vil gentage, så er jeg nok mere til den der æbleburger fra HelloFresh. Og da jeg købte ind til det, var det mens der var regn og lovet skybrud, ikke strandvejr, en gang koldskål have været mere passende i dag. ![]()
“Bø-øf, bøf med løg
Med kartofler, og med spejlæg
Og med sovs og syltetøj”
Et stort tillykke med fødselsdagen @Skattekat
. Håber du havde en dejlig dag
Med venlig hilsen
Helt alene - eller var der gæster? Den ser lækker ud, den kage ![]()
Tillykke med fødselsdagen, håber du havde en god dag.
Det kage ser lækker ud
Det var den også … og der kom gæster Hrönn Samsonardóttir Meyer on Instagram: "Jeg har fået besøg af Andrea og familien .. Lillesøster ser ud til at tænke: Kom og red mig amma 😬, på det første billede 😆 Jeg havde lavet en jordbærtærte, den smagte godt 😋 .. .. #minepiger ❤️ #lillesøster #storesøster #nu_er_de_to #denlillefamilie #minfødselsdag #jordbærtærte #mums 😋"
Frikadeller med tyk hvid sovs , kartofler og syltetøj
, nøj det var længe siden det sidst har været på menuen
Med venlig hilsen