Mad i 2022

Da vi skulle have frokost i dag, nede i huset, sendt Knud sønnike afsted efter smørrebrød, det var mums.
Tul aften fik vi hotdogs, det var hurtigst, efter en travl dag

3 Synes om

i dag står den på enten en skudefuld havregrød eller en æggemad …Rema har gørdetselv rullepølser - som rullepølse er de ikke noget særligt - så de får en remake og bliver til hhv en rullesteg og en ordentlig rullepølse til frys

4 Synes om

Kommer næsten lige fra rema, stod og diskutere med mig selv om jeg skulle prøve en, kødet i sig selv plejer virkelig at være godt. Har halv om halv fortrudt, da de også var sat yderligere 25 kroner ndd pga madspild. Hmm måske jeg kommer forbi i morgen så tro jeg jeg tager chancen og prøver

Med venlig hilsen

2 Synes om

Lørdag kom jeg sent hjem, det blev koletter og kartofler til de andre, der var en meget lille pakke koletter sat meget ned, så der var lige til dem. jeg tog en pølse til kartofler.
Søndag kylling overlår i ovn, med kartofler, grøntsager (en pose blanding fra frost)

I går jeg var sent afsted til noget. Pizza til de andre, udefra jeg strejker
Jeg tog en grov bolle med salat og noget kylling pålæg i

Med venlig hilsen

2 Synes om

Remas kød er nemlig anstændigt, og skulle jeg gå i brugsen kom jeg af med 30-40% mere, så et par stykker med hjem, pilles fra hinanden, skylles og så starte helt fra bund med lidt rigtige krydderier i stedet for pulver og numre - og der er vist heller ikke nitritsalt i Remas

3 Synes om

Million bøf. Med en håndfuld kogt kartofler som jeg havde skrællet den anden dag, to håndfulde kogte kartofler fra den anden dag, som jeg brasede. Og en lille skål fuld kogte ris fra den anden dag. Det skulle bruges da de næste par dage bliver der ikke spist varm mad her. Så det blev lidt sjov sammensætning, men også derfor jeg lavede million bøf til, mente lige det var der bedst gik til det hele

Med venlig hilsen

2 Synes om

Indisk Karrysuppe med gedigen efterbrænder :sveder: :laughing:

4 Synes om

Rester fra de sidste to gange aftens mad, som blev spist i byen :yum:

Fiskefilet til rugbrød og smørrebrød

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lørdag hjemme lavet stjerneskud, og så var der lige rester af hjemmelavet tartelet fyld, til en lille til hvert.

Søndag lamme lever steget i ovn og der var rester til i dag. Igår tog jeg en rugbrøds mad, i dag endnu ikke noget, måske kommer der en is med når jeg snart går i seng

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tirsdag: det blev sent inden jeg var hjemme, bøf med bløde løg, og brasede kartofler, og burger boller samt, alt det spænde der blev købt i en pakke, til burger.
Onsdag kartofler, gulerødder, og sovs, samt stegt flæsk i actifry. Jeg to de sidste burger boller, men kom en stykke kylling i, der er køby noget kylling beregnet til madpakke, andre har anbefalet, men uha nej. Prøvede og lave det i airfry. Det kunne slet ikke sammenlignes, jeg blev nødt til og få en halv mere, syndes det var rigtig godt.
Igår meget sent inden jeg var hjemme, så der strejkede jeg, de andre fik kylling og pomfritter. Jeg fik en rugbrød ed pålæg

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvidkålsrouletter, med ekstra kål, kartofler, gulerødder og mus - kat sovs, lært af mor

Med venlig hilsen

2 Synes om

Mou asparges suppe, med ekstra asparges og kødboller

2 Synes om

Vi skal have risengrød med smørklat og kanelsukker, og nisseøl til

:shaved_ice: :beers: :nissepar:

2 Synes om

Det blev asparges suppe, prøvede og komme nogle stykker porre i, det var godt, med grov flutes til

Med venlig hilsen

2 Synes om

Efter en lang flyttedag, blev til mad fra den lokale pizzaria til hele flytteholdet

4 Synes om

Opvarmede hvidkålsrouletter, med ekstra kål til, kartofler, og sovsen der høre til. Og rugbrød til dem der ville have det

Med venlig hilsen

1 Synes om

De sidst hvidkålsrouletter stegt i panden, med brasede kartofler til, og sovs, og varmede den rest aspargessuppe fra den anden dag, så nu er der ryddet op i resterne i køleskabet

Med venlig hilsen

1 Synes om

I går tog vi tidlig hjem fra huset og fik lavet en god dansk bøf med bløde løg. lavede en stor portion så der er nem mad i dag

2 Synes om

Det blev boller i karry med kartofler

Med venlig hilsen

2 Synes om

Nej, det kan man jo ikke! Få kartofler til boller i karry :rock:

4 Synes om