Mad i 2022

Vi har for anden gang i denne uge drønet rundt i Randers, så denne gang skulle det være nemt:

Så vi købte en stor pakke blandet salat i Føtex, tilsatte selv lidt tomatskiver og nogle jordbær, lavede en dressing, af en rest havrefraiche og nogle krydderier. Og så havde vi 2 soja steaks liggende i køleskabet, som vi stegte på panden.

3 Synes om

Jeg har en kyllingerest som bliver til en gang pastasalat med ærter, majs rød peber, forårsløg, bacon og karrydressing

2 Synes om

Kyllig i karry, med slante grøntsager der skulle redes så de kunne spises

Med venlig hilsen

1 Synes om

Resten af pastasalaten fra i går. Som i øvrigt blev yderst delikat :savle:

2 Synes om

Røget lammekølle med kartofler

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har datteren på besøg og vi fik en kæmpe skaftekotelet med kartofler, brocoli, brun sovs og surt. Og vi åbnede en flaske champagne til.

3 Synes om

Jeg har kogt hamburgerryg for første gang nogensinde :grin:

5 Synes om

Var det ikke nemt

Med venlig hilsen

Jo :see_no_evil:

Havde også købt nye kartofler, der bare lige skulle skylles.

3 Synes om

Fyldte peberfrugter med ris og paprikasauce

2 Synes om

Dovnemad i dag en halv grill kylling med fritter fra den lokale

3 Synes om

Jeg fik jo prøvet den der æble-burger fra HelloFresh, og ville afprøve om jeg også kunne lave den uden jeg havde modtaget tingene fra dem. Det gik fint, så det har været min aftensmad de to sidste dage.

6 Synes om

I formiddags lavede jeg boller i karry til 6 dage og kødsovs til 4… Så i aften står den på pizza :pizza::joy:

6 Synes om

Tirsdag og onsdag fik vi hønsekødsuppe, og grønsagssuppe.
I dag fik vi bøf med løg, nye kartofler, brun sovs og rødbeder :yum:.

3 Synes om

Vi var på Asian House for at fejre Katja :heart:

4 Synes om

I går frikadeller med kold kartoffelsalat. I dag kalkun cordon bleu med brasede kartofler og ærter

3 Synes om

Færdigkøbt kartoffel/porre suppe, hvor jeg tilføjede en gang kødboller.

3 Synes om

Hjemmelavet pizza og der er til frokost måske 2 dage
1 med skinke og pølser
1 med kylling kebab og kylling bacon

Med venlig hilsen

2 Synes om

I dag en rest lasagne fra fryseren, med råkostsalat og hvidløgsflute til. I morgen bliver det vist de sidste frikadeller med nye kartofler og persillesovs.

3 Synes om

Jeg har været så letsindig at love, at lave karbonader i dag, selvom jeg Ikke bryder mig om det grat, som æg og rasp altid bliver på fingrene :stuck_out_tongue_closed_eyes:.
Men de smager jo godt, både den animalske og den veganske.

Så ja, karbonader, nye kartofler, gulerødder og bearnaise sauce eller smør sovs.

3 Synes om