Maden i april

Shepards pie bare med okse i stedet for lam :slight_smile:

Rester fra i går…men i dag var tilbehøret bacon svøbt om bønner og så en tur på panden :savle:

Osso buco med brune ris , kogt blomkål og en frisk salat.

Igår lavede vi boeuf bourguignon med kartoffelmos til, og der er rigeligt til, at vi kan få det samme i dag (og i morgen og i overmorgen!). Det vi ikke spiser i dag ryger nok bare i fryseren, så er der nem mad til en anden dag :slight_smile:

Ved det ikke rigtigt…
Har en hel pakke med små minutbøffer, som ikke blev brugt igår, så tror at jeg vil bruge dem som inspiration… måske noget gryderet… måske noget pasta… måske noget kinesisk…

Tror det bliver til skrummelæg med brød til. Gider ikke rigtigt lave noget, fik jo “ordentligt” mad i går :slight_smile:

Fiskefrikadeller med nye Malorcakartofter (håber de indfrier forventningerne) og salat

Vi fik hamburgerryg i går og skal have biksemad i dag :slight_smile:

Boller i karry med ris og en råkost salat

Mørbradgryde med kartoffelmos til :slight_smile:

Har spist en rædsom “flæskestegssandwich” i Zoo.

Aftensmaden kan kun blive bedre…

Hjemmelavede burger:)

Jeg har taget en steak op…
Laver nok noget wok halløj, og så i med stykker af steak de sidste 30 sekunder :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1050971]Ved det ikke rigtigt…
Har en hel pakke med små minutbøffer, som ikke blev brugt igår, så tror at jeg vil bruge dem som inspiration… måske noget gryderet… måske noget pasta… måske noget kinesisk…[/QUOTE]

Vi endte på noget helt andet…
Nemlig brød, nogle gode oste og lidt forskellige pølser…
Jan fik en af sine specialøl til maden - og jeg drak masser af sukkerfri solbærsaft :slight_smile:

Vi skal have en mexicansk inspireret kyllingelasagne med en grøn salat :slight_smile:

Vi skal til en fernisering i Helligåndshuset kl sen eftermiddag, så jeg tror det bliver til et eller andet, der kan spises i nærheden.

[QUOTE=PiaR;1051078]Har spist en rædsom “flæskestegssandwich” i Zoo.

Aftensmaden kan kun blive bedre…[/QUOTE]

Og det blev den!
Vi spiste på Overdrevskroen :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1051399]Og det blev den!
Vi spiste på Overdrevskroen :slight_smile:

[/QUOTE]

Mmmmmmmmmmmmm… Wienerschnitzel :savle:

Må altså finde en grund til at skulle bo på Signesmindes kro, der laver nok den bedste wienerscnitzel, jeg har fået på dansk grund…
Desværre tillader de ikke katte på værelserne… ellers ville det være et sted, der ville være oplagt til sommerens landsskue :slight_smile:

Kan se Sejr har taget op til Benløse fugle der skal fyldes godt med persille og mager bacon. Dertil kartoffelsellerimos og salat

Vi skal have brændende kærlighed med bunkevis af bløde løg og bacon.