Rester af den mexicanske kyllinge lasagne ![]()
Oles kammerat kommer… så de kan få lov at hente pizza i stedet
Pitabrød m.: Kødsovs, tun, skinke, æg, agurk, tomat, guachemole
Laksefrikadeller, kartofler i ovnen og rå broccolisalat m rosiner, solsikkefrø og løg.
Boller i karry ![]()
Hakket okse på panden med rød karrypasta, tonsvis af frisk ingefær og hvidløg, snittet spidskål og grønne bønner. Kokosmælk på til sidst, smagt lidt til med fishsauce.
Mums, det smagte godt.
Low carb, og næsten alle ingredienser var øko. ![]()
I aften skal vi have frikadeller (som Flemming laver), og jeg skal nok bare have salat til ![]()
Jeg håber på krebinetter med kartofler, porrer, gulerødder, smørsovs og masser af ribsgele ![]()
Jeg skal have noget der ikke skal tygges på, altså. Da jeg spiste frokost syntes jeg det var noget mærkeligt i overmunden - en revnet protese. Tandlægen havde telefonsvarer på - godt man så kender laboratoriet - det ordner de i morgen tidlig mens jeg venter. Der er tandlæge kursus - derfor tog min dr. tand den ikke.
Skinke Mignon vendt i friske krydderurter og så har vi lidt pasta salat fra i går som bliver vendt rund i en gang frisk salat
Boller i karry til de kødspisende og mini falafeler i karry til mig og ris til os alle.
SKal med 9 andre fra studiet ud og spise på Dalle Valle, for at fejre at endnu et fag er afsluttet ![]()
Hakkebøf med bløde løg, kartofler og sovs. Og vegansk paella til mig.
Pizza -. det ville jeg så gerne have haft i går - nu er gebisset i orden så jeg kan tygge den
Det bliver så i dag i stedet for - vi løb ind i noget gratis mad i går ![]()
Planen var egentlig æggekage, men Morten har i stedet bestilt bord på Harresø Kro:)
Venligst
Dorthe
Hakkebøffer med flødekartofler…
Et par gode bøffer, grønne asparges, ristede svampe med bacontern, bagte kartofler med hvidløgssmør. Hertil en god flaske vin. Vi skal lige fejrer at Johnny bestod sit ADR-bevis i dag.
Vi skal have pasta og tomatsovs med bacon, samt en god salat
Kartoffel sellerimos med fadkoteletter og salat til.