Altså der er jo så den der mener kinesere og der er det samme… Den har så ikke så meget at skulle have sagt mere…
Så var det måske også virkelig valgsvindel…?
no…russisk indfly…tagelse
Du kan godt aktivere en ny telefons nemid App så længe du stadigt har den gamle
Weeee… min bil er nu færdigproduceret og har forladt fabrikken. Nu skal den bare trimmes og tjekkes, inden den starter turen mod Danmark
Det er ret sejt jeg sådan kan følge min bil hele vejen
Hvor lang tid bør der være mellem en kat kommer i narkose to gange?
@Lykke I henhold til?
Mad? Vi faster aldrig mere end max 4t for at opretholde stabilt blodsukker. Nogle dyrlæger vil gerne have 6+ fastetid vi oplever bare de er ret dårlige efter narkosen hvis de har fastet mere end de 4
Asani har et par gange været i narkose 2 dage i træk. Tandrensning en dag, tandudtrækning den næste. Det har dyrlægen ingen betænkeligheder ved, men det ville han have, hvis tanden skulle ud samme dag som rensningen. Så kunne det tage for lang tid. Hellere mange end lange. Men alt afhænger vel af kattens generelle tilstand.
åh forstod det ikke som antal af hvor hurtigt efter hinanden de må komme i narkose.
Er jeg faktisk også nysgerrig efter at høre om.
Har lige prøvet at præcisere det lidt
Mener mellem to gange narkose.
Mon ikke det altid er et skøn, hvor man kigger på om katten har risiko for komplikationer af narkose og nødvendigheden af at lægge katten i narkose?
Jeg håber Alexander kan lugte noget jeg ikke kan se endnu, han viger ikke 2 skridt fra Joy og han syntes hun dufter noget så dejligt
Det kan McCoy i hvert fald ofte
Jeg startede dagen med at få pulsen godt op. Eller det vil sige jeg startede dagen med at åbne og lukke døren til haven gfor en flok katte der gerne ville ud - men kun i godt vejr. Så hvergang de bad om at komme ud, kunne de ikke komme ind igen hurtigt nok.
Bortset fra Silas, som gerne ville rigtigt ud og tage sig af sine faste pligter rundt i haven. De tre andre opgav vejret og holdt op med at plage ved døren, så Louis og jeg landede kortvarigt i sofaen med et krus te. Indtil Louis fik kigget ud af vinduet og pludselig sagde FUCK!!
I løbet af natten havde vinden blæst lågen til haven op, så der var fri adgang ud til vores indkørsel og derfra ud til vejen
Vi sprang afsted ud af døren til en indkørsel hvor der ikke var nogen Silas at se. Heller ikke ude på vejen kunne jeg se ham, så jeg nåede at se for mit indre blik hvordan han havde taget flugten ud over markerne.
Heldigvis gik der kun ganske få øjeblikke før jeg inde bag bilen i carporten fik øje på en Silas, som kom glad luntende hen til mig, med halen lige i vejret da jeg satte mig på hug og kaldte på ham. Han er bare sådan en sød dreng
Men nøj hvor jeg lige nåede at blive forskrækket. Og nøj hvor er jeg glad for at de tre andre syntes at rehn og blæst var for klamt at være ude i, så det ikke var dem alle 4 der var taget på udflugt.
Puha, godt det ikke gik værre! Og så gætter jeg på at du har fået nok spænding for denne uge.
Han har da været vildt stolt over sit eventyr. Jeg håber, du huskede at rose ham
Jeg er tudeklar
Vi kan ikke få antibiotika i Otto, der fik fjernet tænder i går.
Han vil ikke spise godbid (eller andet) og vi kan ikke stoppe den i ham. Jeg er bedst men kan ikke, for kan ikke få antibiotika hvis han skulle bide. Og Rune har ikke gjort det før. Og vi kan ikke finde de skide pillegivere, vi fik af Cilia. Den slags lægger jeg to steder, og de er ingen af stederne
det er så hårdt når man ikke kan hjælpe katten
for du allerede nu har fundet det pille givere
Med venlig hilsen beimis ejer
De er fundet! Nu prøver Rune så på at bruge dem
Til gengæld er Otto stadig vakkelvorn efter operationen i går