[QUOTE=Johnny;829387]jeg er nu tilbøjelig til at give henriette ret. har ikke selv lyst til at få børn og når jeg/vi nævner det for andre kigger de underligt på os og siger jamen børn er da den højeste gave man kan få og uha i skal da ha børn ellers har i ikke levet livet.
mon det er en jydeting[/QUOTE]
Åh ja, det lyder velbekendt, det, du citerer.
Måske er det virkelig en jydeting :?
[QUOTE=birtheras;829388]Enig, jeg havde en mening til jeg ændrede den og det var der ingen der sagde noget imod. Altså ikke at jeg ændrede min mening men at jeg var overbevist om at jeg ikke ville have børn 
Jeg synes det er så ‘‘jomfrunalsk’’ i mangel af bedre ord at skyde ander i skoene at de ikke forstår ens valg. Hav dog ‘‘nosser’’ nok til at stå ved jeres beslutninger og ændre beslutninger sig, så stå ved dem også. ‘‘Life is a bitch’’ siges der nogle gange, men er man tro mod sig selv så bliver det ikke meget bedre.[/QUOTE]
Så må du og Vivi færdes i de samme kredse.
Jeg oplever at blive udfrittet om snart sagt alt, og ned i alle detaljer - måske er det mest ved de jydske familiefester, der netop går på det der med familie, børn, og normalitet.
Du er bare sej 
[QUOTE=TrekkieGrrrl;829538]for da jeg var yngre var det helt udelukket at jeg kunne falde for en fyr på min egen alder. mænd er altså DRENGE meget længere end de fleste kvinder er piger. Og jeg kan bare ikke med hele det der “drengerøvssyndrom”
Det så sq mærkeligt ud. De lignede mor og søn, ikke et par. Jeg har kendt mænd på 20 der opførte sig som om de var over 50, og folk på 50 der absolut hverken var gamle eller satte.
Og jo, jeg kan da godt begynde at mærke det, men det tilskriver jeg nu lissåmeget andre omstændigheder end lige hans alder. Han har da stadig brugt hele aftenen på at leve med sit elektriske tog
(og ja, han kalder det selv at lege
)
Selv kan jeg godt lide indimellem at opføre mig top-barnligt. Jeg kører altid gennem vandpytter så det sprøjter (altså hvis ikke der ligefrem går nogen på fortovet. Jeg er fjollet, ikke ond L) af den ene grund at det ser sjovt ud :)[/QUOTE]
Åh Trekkie 
Ja, drengerøve er træls, men nogle af dem vokser aldrig fra det. Det har mere med modenhed end med alder at gøre IMHO.
Har selv stødt på et par fornylig, hvor det lignede lidt “mor og søn”, men de var så glade for hinanden, det var sødt 
Elektriske tog bliver man aldrig for gammel til 
Og mht vandpytter, så besluttede jeg som barn aldrig at droppe de glæder som voksen. Hvorfor skulle det være kedeligt at være voksen :?
Livet er for kort til at være cool
Spild af tid IMHO 
Jamen, folk spørger jo. Igen og igen. Andres liv er deres tidsfordriv. Måske føler de, at de spørger af venlig interesse, men gid de ville se på mit ansigt, når krydsforhøret kører. Det siges, at man kan se, hvad jeg tænker. Nemlig dette
:surrender1:
Heldigvis har jeg fået et par teknikker til næste gang, det sker :høhø:
[QUOTE=holymoly;829622] “gamle mænd knirker, unge mænd virker”, som de sagde. 
men jeg synes, at alderen betyder forsvindende lidt. Hvis folk trives, må de gøre luge hvad de vil. :)[/QUOTE]

Og enig. Kardemommeby-loven er alle tiders.
Jeg kan så ymte lidt om, at der er fordele ved mænd, der er vokset op med kvinder med former som ideal.
Som siger “Nejnej, tænk på Sophia Loren og Liz Taylor”, hvis man føler sig for trind.
Og som ikke kan se noget sexet overhovedet ved magre kvinder