Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

Her er en jeg meget gerne lytter til - og det her er en af mine favoritter
(85) Calypso John Denver Jacques Cousteau - YouTube

4 Synes om

Det er ikke meget John Denver jeg får hørt, men hans Leaving on a Jet Plane er jo en klassiker og rigtig god. Til gengæld høre jeg ofte Roger Whittaker og Cat Stevens/Yusuf Islam. Jeg er vild med den her version.

6 Synes om

Roger Whittaker kan jeg også godt lide knapt så meget Cat Stevens, men “Morning has broken” er nu meget god :grin:

2 Synes om

Nå for søren :joy::joy::joy: det var en koncert med Alex Vargas. :heart_eyes:

2 Synes om

Jeg har som fortalt mange cd`ere men de fleste er med nogen, der ikke lever mere.
Jeg kan nævne, Johnny Cash, Marty Robbins, Merle Haggard, Conway Twitty, Charley Pride, Elvis Presley og Jim Reeves.
De fleste siger jer nok ikke noget, ligesom jeg aldrig har hørt om dem I nævner.
De eneste nulevende, jeg har musik med er Cliff Richard og Dolly Parton, som jeg også har oplevet til koncerter, den første 2 gange.
Som I måske kan fornemme er jeg begejstret for country - den gamle altså, ikke det de kalder country nu om dage.

7 Synes om

Denne her helt nye
:blush:

3 Synes om

Årh Jim :smiling_face_with_three_hearts: min mor var vild med ham. Og vi hørte tit kassettebånd med hans musik. Har lige fundet hans julesange på Spotify :star_struck:

2 Synes om

Ja, Jim Reeves holder stadig hos mig - han døde i 1964, men heldigvis kan man da stadig lytte til hans musik :grin:
Jeg har aldrig været til det helt vilde musikalsk, det højeste jeg kunne svinge mig op til var dem her, som jeg var stor fan af
(86) Creedence Clearwater Revival - Hey Tonight - YouTube

4 Synes om

En af mine yndlings-salmer

Silent Night (youtube.com)

2 Synes om

Nogle af mine yndlings julesange.

Hele Hymns from Ninevehs album Endurance in Christmas Time. Og hele Tori Amos album Midwinter Graces.

Og så kan jeg faktisk godt lide Wham!s Last Christmas, men det tør man jo næsten ikke sige højt, når så mange hader den. :tihi:

4 Synes om

Koncert i aften med Infirmities og Dawn of Demise aka Dårlig Majs

8 Synes om

Den her er herlig :hoho:

5 Synes om

@Skattekat elsker Dropkick Murphys :heart:

2 Synes om

Dem er jeg godt nok også begyndt at høre mere og mere :ups:
De kan altså et eller andet rigtig godt! :smiley:

2 Synes om

Depeche Mode cover :heart:

4 Synes om

Fed version. :ok:

1 Synes om

Årets første koncert. Temple of Scorn på Templet i Lyngby. Stille og roligt, indadvendt meditativt dødsmetal som vor mor lavede det :grinning:

10 Synes om

Som man kender det :hoho:

2 Synes om

@galath Guitaristen yderst til venstre der laver horn på bandbilledet er faktisk Volbeat’s nye guitarist Flemming Lund :guitar:

6 Synes om

Ææææælsker Volbeat og glæder mig vanvittigt til at se dem live igen,med ny guitarist. :smile:

3 Synes om