Novembers mad

Vi havde glemt at tage kød ud af fryseren i går, så det blev nemme og hurtige parisertoasts.

I aftens smider vi en skinkeculotte på grillen. Dertil skal vi have fajitamix (en grøntsagsblanding fra Rema). :fork_and_knife:

I dag skal vi ha’ and :grinning::grinning::grinning:
Og jeg glææææder mig. Jeg ELSKER and. Og da de havde en i Rema til sølle 39 kr den anden dag … well …

en rejemad og ævlekage …

Mere spidskålsstuvning med kartofler og i dag fik vi grønsagsbøffer til.

Æggekage med de sidste tomater fra drivhuset

Venligst
Dorthe

Åååh jeg døøøøøør :joy::joy::joy:
Har ædt ALT for meget and og ferniserede kartofler og andesovs.
Slankekuren er lige sat på pause i dag :joy:

Det sidste græskarsuppe med kylling :savle:

det regner og ja bare rigtig kedeligt november vejr; perfekt dag til risengrød med kanelsukker og smørklat og mit eget hjemmelavede råsyltede kirsebærsaftevand :heart_eyes:

Vi skal ud til nogle venner og have and (jeg får så kylling, da jeg ikke kan lide and)

energien rakte til at varme en dåse baked beans og stege en hakkebøf…traaaaat :zzz:

Vi fik lækker andesteg mit allez. Nøj det var godt :savle:

Vi fik resternes af gårsdagens and som biksemad :grin:

Vi skal forhåbentlig have and i aften :kryds:
Men når det er første forsøg, holder jeg mig til at håbe :tihi:

oss and …

Indbagt laks med spinat og ostesauce.

Og hjemmebagte pitabrød med fyld af blandet salat, vegabites og hjemmelavet cremefraiche dressing.

Kylling og grønkål. Sundt :rock:

faldt jo over onglet for en tid siden, de hedder nyretap på dansk, var ganske populære
i …bum… først 70’erne… går osse som butchers steak tror jeg det var…men jeg købte dem der var …så i dag har jeg snuppet en …yummi

Jeg tror sørme jeg vil ha ris a lamande med til mine kollegaer på fredag

Det er Runes fødselsdag, og fødselsdagsbarnet bestemmer… Det blev nachos med :chicken: og :bacon:

Tillykke til Rune