Novembers tanker

Tak tak :hoho:

Jeg har fået dem sorteret ned på 42 nu… Øhm… Ups? :tihi: Nå, det var grovsorteringen. Nu skal vi fra gode til bedste, hehe

1 Synes om

42 det er så lige godt 6000 kr til billeder - det er da heller ikke alverden :wink:

1 Synes om

Nu er jeg nede på 17, det er i det mindste kun omkring 2800 :hoho:

1 Synes om

Der var også en anden kat der, ikke? Hvis der ikke havde været det, havde 1812 nok været at foretrække, trods alt, så den kunne komme ud i en plejefamilie sammen med andre katte. Men det er en fin lille mis :heart:

1 Synes om

Jo - og ja, hvis de kunne finde plads til den…

Det var sødt af Storskrald-bilen at vente helt til kl. 8 med at holde ved mit hus :ok: … nogen gange er de her allerede kl. 7.
Jeg har smidt mit store, stribede sofasæt ud … 5 måneder fik det her i huset og nu er det på tide med noget andet … dette er dog min sofa indtil videre :cool:

4 Synes om

Den trænger da til at fælde ?

Den er virkelig en udfordring at slænge sig i :wink:

Visse-vasse …

Mine 3 terrorister er ved at vælte min stue, de gungrer rundt dernede, det lyder som 17 elefanter er sluppet løs. Tror ikke jeg tør gå derned og se resultatet… :yikes:

3 Synes om

Ja, det er rigtigt nok. De har godt nok fulde huse på internaterne for øjeblikket :s:

1 Synes om

Har ikke lige styr på video upload herinde, men tror ikke Thorkild kommer til at savne kattesprog - håber I kan se den (kvaliteten er elendig, men budskabet er der… :heart_eyes:) :

IMG_2454.3gp (230.5 KB)

5 Synes om

Nogen skifter (under)tøj - du skifter møbler… :sunglasses:

2 Synes om

Skifter du dit undertøj hver 5. måned? Frådseri! Rene underhylere en gang om året er alt rigeligt :fin:

5 Synes om

Jeg plejer bare at vende dem en omgang og banke de værste klumper af …

4 Synes om

Møblerne når ikke at gro lige så fast som undertøjet :sunglasses:

4 Synes om

Det er nemmere hvis du lige putter dem i fryseren en times tid…

2 Synes om

Tak! … altid rart med gode råd fra folk med større erfaring på området

4 Synes om

Nåhr, han har fået en storebror/søster :heart:

2 Synes om

vaniljekranse dejen er lagt i køleren…de vaniljestænger bliver ringere - og dyrere - for hvert år

2 Synes om