Tak tak
Jeg har fået dem sorteret ned på 42 nu… Øhm… Ups? Nå, det var grovsorteringen. Nu skal vi fra gode til bedste, hehe
Tak tak
Jeg har fået dem sorteret ned på 42 nu… Øhm… Ups? Nå, det var grovsorteringen. Nu skal vi fra gode til bedste, hehe
42 det er så lige godt 6000 kr til billeder - det er da heller ikke alverden
Nu er jeg nede på 17, det er i det mindste kun omkring 2800
Der var også en anden kat der, ikke? Hvis der ikke havde været det, havde 1812 nok været at foretrække, trods alt, så den kunne komme ud i en plejefamilie sammen med andre katte. Men det er en fin lille mis
Jo - og ja, hvis de kunne finde plads til den…
Det var sødt af Storskrald-bilen at vente helt til kl. 8 med at holde ved mit hus … nogen gange er de her allerede kl. 7.
Jeg har smidt mit store, stribede sofasæt ud … 5 måneder fik det her i huset og nu er det på tide med noget andet … dette er dog min sofa indtil videre
Den trænger da til at fælde ?
Den er virkelig en udfordring at slænge sig i
Visse-vasse …
Mine 3 terrorister er ved at vælte min stue, de gungrer rundt dernede, det lyder som 17 elefanter er sluppet løs. Tror ikke jeg tør gå derned og se resultatet…
Ja, det er rigtigt nok. De har godt nok fulde huse på internaterne for øjeblikket
Har ikke lige styr på video upload herinde, men tror ikke Thorkild kommer til at savne kattesprog - håber I kan se den (kvaliteten er elendig, men budskabet er der… ) :
IMG_2454.3gp (230.5 KB)
Jeg har smidt mit store, stribede sofasæt ud … 5 måneder fik det her i huset og nu er det på tide med noget andet
Nogen skifter (under)tøj - du skifter møbler…
Skifter du dit undertøj hver 5. måned? Frådseri! Rene underhylere en gang om året er alt rigeligt
Rene underhylere en gang om året er alt rigeligt
Jeg plejer bare at vende dem en omgang og banke de værste klumper af …
Møblerne når ikke at gro lige så fast som undertøjet
Jeg plejer bare at vende dem en omgang og banke de værste klumper af …
Det er nemmere hvis du lige putter dem i fryseren en times tid…
Det er nemmere hvis du lige putter dem i fryseren en times tid
Tak! … altid rart med gode råd fra folk med større erfaring på området
Nåhr, han har fået en storebror/søster
vaniljekranse dejen er lagt i køleren…de vaniljestænger bliver ringere - og dyrere - for hvert år