Tænk Test er enig med dig, desværre kan man kun se hele undersøgelsen hvis man er medlem, men for dem der er, så findes den her.
Der kan findes gode vaniliestænger, men der skal ledes efter det.
De koster vel kun det halve af, hvad man skulle give for et par år siden.
I sidste uge forsøgte jeg at forære mit gamle tv bord væk, på under 5 minutter havde en meldt sig til at overtage det, ham hørte jeg ikke mere fra… I går prøvede jeg så igen, det tog et døgn før nogen meldte sig, til gengæld hentede de med det samme
Oveni fik de så stillet deres nysgerrighed og set, hvordan en lejlighed i de nye bygninger kan se ud
Det støvregner her og jorden er totalt smattet efter de seneste mange dages regn - ja godt gættet pelsbomberne skulle bare ud og det kunne kunne ikke gå hurtigt nok at få døren op. Suk altså, hvem vasker mit gulv når de er færdige med at slæbe haven ind…
Det gør du selv
ahhhh kom nu, du kunne da godt
jordgulv er da in…slipper for støvsugning …bare slå græs
Jeg tror nok, jeg foretrækker støvsugning frem for græsslåning
Det var slet slet ikke nogen dårlig idé, at holde fri en fredag! Bare tulle og lave lige hvad man har lyst til, mens man ved verden fortsætter uden for, det er noget andet end weekend
Jeg er næsten glad for at min plan om, at holde fri i går gik i vasken, for det betyder jeg kan gentage succesen på fredag igen
Jeg har bare weekend! Uden andre planer end aftensmad hos svigerinden… troede jeg
Nu skal vi så have pokeraften i aften, begravelse i morgen og så med aftensmad hos svigerinden og senere julefrokost
Sådan går mine såkaldte friweekender tit
Måske du sku’ overveje at holde lidt lav profil med de der fri-weekender - ville nok blive en anelse bekymret, hvis jeg befandt mig i din omgangskreds…?
eller poker …
Vaniljekranse done…julebagning done …så mangler der bare chokolade og konfekt …og alt det rigtige mad
Taget i betragtning at sidst jeg spillede poker, måtte gå i seng fordi jeg havde en galopperende hovedpine, efter en jernstang faldt ned i skallen af mig, kan jeg godt give dig lidt ret
Godt jeg har lidt mere end to timer på bagsædet til at sove …
… det her med en meget meget sjov og “våd” julefrokost aftenen før nevøens fødselsdag …
Det skal vist gennemtænkes lidt bedre næste år
Blev hentet til midnat, men vi startede altså kl 16 på værkstedet med de første juleøl, og så gik det ellers slag i slag med gode drinks, vine og øl indtil midnat, hvor jeg forlod selskabet til fordel for 6,5 timers søvn
Men det er godt jeg ikke selv skal køre derned. Det er bare AirPodsne i ørerne med lidt god musik og så godnat nedover til Odense
Så er jeg vel næsten menneske igen, når vi kommer frem
Ja, du er jo stadig ung. Havde det været mig, havde jeg ikke været menneske igen før engang i næste uge
Forkølelse.dk, suk
God bedring
Tak Jeg er ikke syg, syg, bare enormt træt af at være snottet
Jeg tror også mere jeg lader som om jeg er menneske …
i morgen er det vildt, hvis jeg når på trælasten og få bestilt stolper til haven! Derudover går jeg kold på sofaen med garanti.
Jeg har heldigvis aldrig været slem til tømmermænd, jeg bliver bare træt. men alkoholen angriber gigten i ryggen
I går aftes og i dag klares på ekstra smertestillende, men regningen kommer! Og selvom jeg bestemt ikke drak så meget, som jeg gjorde en gang - så ved jeg de næste 7-14 dage blive hårde med ryg og især bækkenet.
Det sker kun sjældent jeg gør det - drikker mer end 4-5 genstande på en aften - for det er dyrt på energi- og smertekontoen bagefter.
Men i går aftes var det værd - det var kanon julefrokost-fest!!!