Novembers tanker

Ej for hulen! Nu har tyskerne igen aflyst den eneste udstilling i Nordtyskland!
Så kan man lige skrotte dine showplaner og finde på noget andet :knotten:

Uh, jeg synes, at ugens konkurrence er brutal. Jeg kan slet ikke nærme mig den uden at tude over dem, som jeg har måttet sige farvel til. :sob:

1 Synes om

Jeg er ikke sikker på det decideret har været en plan… I hvert fald er jeg ret sikker på den primært har været at fastholde en dato, og så placere en hal hen ad vejen. Desværre…
VH
Susanne

Die Dumme Deutschen

1 Synes om

Tog mig også flere forsøg før jeg kunne poste noget :cry:

2 Synes om

Jeg har også billeder nok, men jeg risikerer at tastaturet drukner i saltvand, hvis jeg begynder at prøve at finde kun én… for efter så mange år er listen jo lige så stille blevet lang…
VH
Susanne - åbenbart en tudekiks…

3 Synes om

Ja, det er godt nok det mest hårde ved at være dyreejer :cry:

3 Synes om

Ja, det er hårdt, møghamrende hårdt, men det giver også tid til at mindes alle de gode oplevelser som hjertekatten/hjertekattene gav en da de var her, og det får trods alt smilet frem. I hvert fald hos mig, og jeg har i den grad behov for at få smilet frem efter en lorteweekend og -uge af dimensioner.

12 Synes om

:kram: til os alle :hjerte:

3 Synes om

Jeg kan se, at nogle har valgt at poste de katte, der ikke blev plads til i konkurrencen, i månedens billedtråd. Det synes jeg er en god idé.

Til gengæld tror jeg, at jeg bliver nødt til at stemme på alle eller på ingen.

10 Synes om

Bare en tanke… for jeg har bagefter tænkt det samme som dig @galath, vi kunne jo lave denne uges billedkonkurrence om til en “vi-viser-bare-billeder-af-vores-hjertekatte/dem vi mangler” og undlader at stemme? For jeg synes også den er svær at skulle udelade nogen når jeg skal til at stemme.

Vi kunne også åbne op for at man kan putte mere end et billede i i denne uge, evt. supplere sine billeder med en historie hvis man har lyst.

4 Synes om

Wow… Jeg har været bruger herinde i over 10 år. Blev lige nysgerrig og tjekkede, bruger oprettet 12 oktober 2009. :blush: Yay. Jubilæum!

9 Synes om

Jeg ville også stemme på alle billederne denne gang - men det gør jeg nu tit.
For jeg tænker på, at nogen nok bliver skuffede over at deres billede næsten ingen stemmer får, derfor.

3 Synes om

Jeg er så småt på vej mod Randers, hvor jeg i dag skal holde et af oplæggene i kommunens Workshop vedr. den kommende handicapplan… Og jeg er lidt nervøs. :no_mouth:

8 Synes om

Rart at høre at jeg ikke er den eneste der gør det.:grin:

4 Synes om

Der skulle vel ikke være nogen, der ligger inde med en motor til sådan en fontæne, som de ikke bruger?

Jeg troede, man kunne købe en motor separat, men det lader det ikke til. Så nu har jeg bare en ubrugelig bøtte - hvis jeg ikke finder en motor på anden vis.

Har du den gamle motor, måske en fra de andre modeller kunne passe?

Inde på siden er der et af billederne, der viser motoren. Det er sådan en med usb-stik, men det er selvfølgelig lige meget. Jeg kunne ikke finde andre motorer. Kun til akvarier. Men måske har jeg ikke kigget grundigt nok?

Så er min bil klar til vinter. Den har fået det helt store eftersyn og har fået splinternye vintersutter på, så nu kan vinteren bare komme an :engel:

2 Synes om

Jeg ville lave et print af det billede og så tage det med i en akvariebutik, hvis der er nogen der kan hjælpe med en sådan reservedel må det være dem. Evt. tag fontænen med, således de kan se hvor det er den skal passe ind.