Jeg har fået penge tilbage fra vandværket …
Min Fys. har nok ret … jeg burde drikke mere vand
har du prøvet en anden lader eller PC’en ?
…eller bade oftere.
Nåh, rygterne er også nået til dig …
Nej, det har jeg ikke. Det må jeg hellere prøve, før jeg opgiver den.
du kan købe dem i et havecenter eller akvariebuttik, men tror faktisk jeg har en liggende, hvor strømforsyningen er i stykker
Jeg har faktisk 10 års jubilæum herinde om 5 dage, d. 5. november. Tænk at det er så længe siden jeg oprettede mig på Kattekale…
Godmorgen
Jeg har ikke sovet ret godt … skal ind på sygehuset i Roskilde for at få taget den sidste test, før jeg må skifte medicin.
I dag står den på udtagelse af rygmarvsvæske … det har jeg prøvet en gang før og det var ikke nogen god oplevelse
Jeg tænker, der er få fora, der har overlevet så godt efter FB er kommet til. Hurra for os og det Kattegale vi passer godt på
Tillykke med i går…
Godt jeg kom af sted i god tid, for havde altså ikke lige taget højde for morgentraffikken
Men nu sidder jeg og venter på mit tog …
Held og lykke med testen Jeg håber, de ikke er alt for onde ved dig
Held og lykke, krydser finger for en bedre oplevelse denne gang
Jeg krydser også fingre for at det går bedre end sidst
Det gjorde det så ikke … jo, en lille smule, for sidste gang blev jeg stukket 4 gange, mens jeg kunne nøjes med 3 gange denne gang
Håber det er sidste gang jeg skal have den undersøgelse lavet
Så er håndværkerfradrag og kørselsfradrag beregnet og tastet ind - og det ser ud til, jeg skal have penge tilbage i skat. Jeg kunne også have valgt at få dobbelt fradrag i december, men hvis så noget er forkert, kan det ende med, jeg kommer til at betale tilbage. Det gider jeg ikke, så jeg lod dem stå.
Øv Ja, lad os krydse fingre for, at du slipper for videre tiltale
Hold op, hvor tager Fritzz og Finn -talerdelen i orientaler bogstaveligt. De sørger virkelig for at blive hørt i øjeblikket.
Alvin, helt (u)almindelig huskat, sørger i den grad også for at blive hørt. Især om natten hvis han keder sig, så bliver der seriøst råbt igennem! Jeg tænker tit, at han ikke burde bo i lejlighed, men min nabo siger heldigvis at de ikke kan høre ham, hvilket dog undre mig.