Novembers tanker

Jeg har fået penge tilbage fra vandværket …
Min Fys. har nok ret … jeg burde drikke mere vand :ups:

1 Synes om

har du prøvet en anden lader eller PC’en ?

…eller bade oftere. :flojte:

1 Synes om

Nåh, rygterne er også nået til dig … :cool:

Nej, det har jeg ikke. Det må jeg hellere prøve, før jeg opgiver den.

du kan købe dem i et havecenter eller akvariebuttik, men tror faktisk jeg har en liggende, hvor strømforsyningen er i stykker

Jeg har faktisk 10 års jubilæum herinde om 5 dage, d. 5. november. Tænk at det er så længe siden jeg oprettede mig på Kattekale… :besvimer:

12 Synes om

Godmorgen
Jeg har ikke sovet ret godt … skal ind på sygehuset i Roskilde for at få taget den sidste test, før jeg må skifte medicin.
I dag står den på udtagelse af rygmarvsvæske :flushed: … det har jeg prøvet en gang før og det var ikke nogen god oplevelse :surrender:

Jeg tænker, der er få fora, der har overlevet så godt efter FB er kommet til. :slight_smile: Hurra for os og det Kattegale vi passer godt på :slight_smile:

14 Synes om

Tillykke med i går… :sunglasses: :wink:

Godt jeg kom af sted i god tid, for havde altså ikke lige taget højde for morgentraffikken :surrender:
Men nu sidder jeg og venter på mit tog …

Held og lykke med testen :kryds: Jeg håber, de ikke er alt for onde ved dig :s:

3 Synes om

Held og lykke, krydser finger for en bedre oplevelse denne gang :kryds:

3 Synes om

Jeg krydser også fingre for at det går bedre end sidst :kryds:

2 Synes om

Det gjorde det så ikke … jo, en lille smule, for sidste gang blev jeg stukket 4 gange, mens jeg kunne nøjes med 3 gange denne gang :flushed::roll_eyes:
Håber det er sidste gang jeg skal have den undersøgelse lavet :crossed_fingers:

3 Synes om

Så er håndværkerfradrag og kørselsfradrag beregnet og tastet ind - og det ser ud til, jeg skal have penge tilbage i skat. Jeg kunne også have valgt at få dobbelt fradrag i december, men hvis så noget er forkert, kan det ende med, jeg kommer til at betale tilbage. Det gider jeg ikke, så jeg lod dem stå.

1 Synes om

Øv :frowning: Ja, lad os krydse fingre for, at du slipper for videre tiltale :kram:

2 Synes om

:kram:

1 Synes om

Hold op, hvor tager Fritzz og Finn -talerdelen i orientaler bogstaveligt. De sørger virkelig for at blive hørt i øjeblikket. :smirk:

4 Synes om

Alvin, helt (u)almindelig huskat, sørger i den grad også for at blive hørt. Især om natten hvis han keder sig, så bliver der seriøst råbt igennem! Jeg tænker tit, at han ikke burde bo i lejlighed, men min nabo siger heldigvis at de ikke kan høre ham, hvilket dog undre mig. :hoho:

2 Synes om