Novembers tanker

Der kom aldrig rigtig nogen respons på dette indlæg, som jeg synes er en rigtig god idè - for det er jo umuligt at stemme , da alle kattene jo er dybt savnede og en afstemning næsten vil blive “Hvem savner sin kat mest” :cry:

7 Synes om

Theodor og Alexander er til fri afhentning hvis det sker nu!!!
De mener at mit hjem skal væltes og jeg mener vi skal sove…
Drenge!!!

1 Synes om

Hvor bor du??? :+1::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Århus og Joy følger med som bonus :joy::joy::joy:

Jeg har ikke været hjemme i ca 5 timer, de har jo sovet som sten for så alle at fyre den max af lige nu…

Så ja der er en farlig ballade lige nu :see_no_evil::hear_no_evil::see_no_evil:

2 Synes om

Jeg havde 5 MEGET sultne katte i går nat. Jeg fik sovet imponerende længe, men de var nok besvimet af sult i løbet af natten. :zzz:

Mimi og Valdemar er blevet snippet i dag. Det gik fint, men den stakkels dyrlæge brugte 20 min på at lege “smut en testikel”. :argh: Hun skulle finde Valdemars venstre testikel, som gemte sig i lysken. :ass:

4 Synes om

Ja sådan er det at mange katte, det er ikke altid vi er enige om sendetider :wink:

Godt de fandt mandlen… :wink:

1 Synes om

Så er Mini og Søster Lystig tilmeldt Racekattens udstilling om søndagen :smiley:

7 Synes om

Pædagogisk dag for underviserne i morgen = skemafri :ok: Me like :slight_smile: også selvom der er lidt små opgaver :slight_smile: Det er weekend nu :slight_smile:

6 Synes om

Så har man været til det årlige julebanko i det lokale forsamlingsskur. Super hyggelig aften og vi kunne slæbe to ænder, to pakker kaffe og en kurv med chips, rødkål og et glas kartofler med hjem :thumbup:

11 Synes om

Tror jeg vil tage min mælkespand og se om jeg kan finde tappehanen på en Øko…

3 Synes om

Vi skal til vores årlige julebanko d. 3 december. den er til fordel for børnehaven, hvor det ældste barnebarn bor. Det er mega hyggeligt, håber vi har lidt mere held i år :slight_smile:

1 Synes om

det her med at stå op kl 4:45 for at træne inden arbejde sammen med et par kollegaer …
Det var da godt, men det bliver ikke en ugentlig ting :ups: så alligevel hellere slæbe mig af sted om eftermiddagen og aftenen i motionscenteret med min mor.
Jeg sad lige og blev glad for kl snart var 14, så jeg kun havde en halv time tilbage af dagen. Bare for at opdage jeg kiggede på et analogt ur, der ikke er stillet tilbage :s: shiiiit der er længe til kl 14.30 nu!

nope der er nøjagtig lige så lang tid nu som før :wink:
høhø

Håber du klarer den! :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har lige set Asani sidde og besørge stort ude på græsplænen :venter: Det er faktisk ikke en trend, jeg støtter, og den er ret ny. Men det forklarer selvfølgelig, hvorfor indholdet i bakken ikke altid stemmer med forventningerne.

Nu forsøger han at dække til ved at skrabe i vildskab i græsset. Det kommer han nok ikke så langt med. Kunne han så i det mindste ikke bruge bedene, når han åbenbart er blevet træt af bakken.

Ah men seriøst - hvordan kan græsplænen ikke nå at komme til at se ud i løbet af sådan en vinter :s:

2 Synes om

Er det en jersey-ko?

:laughing: …MUUUHligvis

1 Synes om

Visse-vasse, Ingrid :slem: Det er iøvrigt fuldstændigt normal adfærd for en sund og rask kat, der lige forklarer evt. forbipasserende katte hvem der er boss her! Det er ham, der skider midt på græsplænen - der er SÅ meget godt info i sådan en lille kringle :wink:
VH
Susanne

4 Synes om

guess who’s mowing the lawn …

Jeg er så omvendt glad for, at Manse aldrig brugte bakken, ud over når han var tvunget til det - så samtidig med at kattelemmen kom i, røg bakken ud, og jeg savner bestemt ikke at ha’ den stående… :wink:

2 Synes om

Jeg ville sådan set også synes det ville være fedt, hvis Sigga ville begynde at bruge bedene. Eller den store dynge SAND, som har ligget i haven det sidste år. Men nej. Et toilet er indenfor med fint kattegrus i. Nogle gange, hvis hun har været lukket ud (og jeg har dristet mig til at lukke døren en halv times tid), står hun og miaver udenfor havedøren for at blive lukket ind, gå på bakken, og så vil hun lukkes ud igen :dokdok:

5 Synes om